![]() |
Vervoer van versterker
Hey,
Er zijn vast van die audiokoffers / kisten waar je versterkers in kan vervoeren. Weet alleen niet de preciese term er van. Wie helpt mij ? Eventuele andere tips om een versterker te vervoeren zijn ook welkom . P.s. heb geen auto om een versterker te vervoeren. Ik moet het met het openbaar vervoer doen. Versterker moet enigzins wel een beetje beschermd zijn als ik em naar de oefenruimte vervoer. (gewicht versterker : 14.5 kg) |
flightcases
|
degelijke sport/weekendtas
|
Ja doe ik ook. Vuilniszakken, mega weekendtas en dan op een uitvouwbare trolley die ik van m'n baas "geleend" heb.
Flightcase, ja komt er nog een paar kilo bij. Succes. Is t een top? Zoja ik heb nog een grote trolley speciaal voor tops. Alleen het uitschuifhandvat is kapot. Voor een zacht prijsje kun je m overnemen ;) |
thanks.
Nee, is geen top nee. |
Eff bij www.musikproduktiv.de kijken. Hebben ze die shit ook voor combo's enz. Rockbag is t merk geloof ik.
|
goede zaak (Y).
|
Citaat:
|
onze gitarist heeft gewoon zelf een kistje getimmerd en die met stof (wat achtig spul) bekleed (y) .
|
doet die versterker van hem het nog steeds?
|
ja en is zelfs een buizen ampeg.
|
Ach boeiend ik vervoer m'n marshall ook niet in een flightcase.
Het ergste wat r kan gebeuren is dat er wat buizen sneuvelen, big deal. Ja als je troep koopt, dan kan de schade aanzienlijker zijn. |
Voor normaal gebruik kom je al heel erg ver met een stevige hoes. Als je je spullen op een normale manier vervoerd, achterin een auto oid, dan is een hoes prima. Flightcases zijn duur en zwaar, maar bieden de beste bescherming. Ook zijn flightcases ideaal om te stapelen in een busje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |