![]() |
Nieuwe cd Dark Tranquillity
Hij komt bijna uit, kheb er zin in!!! Zeker van wat ik heb gehoord van een van de nummers die erop komen, namelijk deze: http://www.darktranquillity.com/newtemp/mono.mp3
|
Ken eigenlijk heel dark tranquillity niet, maar dat nummer klinkt wel lekker.
|
Ik vind het niet echt veel aan, niet echt mijn stijl. Irritante keyboardjes en gitaar riffs die ik zo langzamerhandf wel kan dromen. En zang die niet echt boeiend klinkt. De drums spelen gewoon een beetje mee, niets speciaals.
|
ik ben heel benieuwd naar die nieuwe cd
Live schoppen ze in ieder geval kont *gaat met gedachten terug naar geweldig optreden op wacken* www.darktranquillity.com --> medial stimuli (oid)-->wacken open air --> onderste foto's |
k vond Dark Tranquility vroeger wel leuk (the mind's I), maar k ken ze nu niet zo goed meer waarderen... te gelikt allemaal ofzo.
|
Citaat:
MOOISTE optreden van Wacken.... damn wat goed zeg! |
ik heb dat nieuwe nummer tijdje terug gedowned, en ik vind em echt goed! kheb me nooit zo bezig gehouden met DT (behalve cd Haven, die schijnbaar anders is dan de rest?), maar dit smaakt naar meer ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Garage, The Mind's I en Skydancer zijn wereldplaten daarentegen! Ik ben dan ook wel beniewd, maar verwacht weinig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |