![]() |
wat vinden jullie van Dancing on ice
:)
|
:(
|
irritant
|
Ik vind het erg leuk. Ik ben zelf een enorme fan van (ijs)dans. Vandaar mijn vraag.
|
Zoiets hadden we al begrepen
|
Ik vind er niks aan. Het duurt te lang en er zijn te vervelende gesprekken met de zogenaamd bekende Nederlanders.
|
Gruwelijk. Ik wou dat het hernoemd werd naar Sterren zakken door het ijs en sterven langzaam aan onderkoeling.
|
Saai en kut. Bedoeld voor het idiote deel van Nederland.
|
Dat is duidelijk.
Het is maar gelukkig voor rtl4 dat andere nederlandres hier anders over denken. |
Omg, dit programma is decadentie ten top! Het is voer voor het klootjesvolk!!1!! Dood aan RTL!!11!
Alle studentikoze stoerdoenerij daargelaten, het is natuurlijk gewoon een uitermate pedestrian tv-programmaatje waar je je op zich geen buil aan kunt vallen. Het is volstrekt onschuldig vermaak voor een breed publiek dat even lekker wil ontspannen. Ik kijk zelf ook liever "iets met meer inhoud", maar ja, dat is zo'n lege term. |
Nooit gezien, niet omdat ik het telkens misliep, maar omdat ik het niet wil zien; niets voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, zo vreselijk is het niet :).
|
Mijn oom is technisch directeur van dancing on ice dus ik moet gedwongen naar sbs6 kijken... Haha nee hoor. Het boeit me allemaal niet zo, eigenlijk.
|
Citaat:
andere optie: sterven op het ijs? |
Ik probeer het te mijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, ik kan er niet zo veel om geven. Maar zolang het m'n opa van de straat houd vind ik alles best. En wat Dinalfos zegt: het kan allemaal niet zo veel kwaad.
|
Ik vind het belachelijk. En ook nog twee keer op dezelfde dag, sjezus... En dat smsen tijdens de reclame de hele tijd, en de reclames van het programma zelf zijn echt fucking irritant (n)
|
Citaat:
|
Kut
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |