![]() |
Dillinger Escape Plan & Mike Patton
het was al langer bekend dat deze fantastische band en deze fantastische zanger (faith no more, mister bungle, fantomas) wat samen zouden doen en dat heeft nu dus geresulteerd in een nieuwe e.p. genaamd: irony is a dead scene..
D'r staan 3 nieuwe nummers op en een fantastische cover-versie van Aphex Twins' Come to Daddy (moet je gehoord hebben!!)... Hij komt pas de 27e Augustus uit, maar is dus al te downen. Voor DEP-fans hiero, het materiaal is af en toe wat minder extreem dan je gewend bent er is redelijk vaak zelfs cleane zang te horen, maar dat draagt alleen maar bij aan de muziek in dit geval.. Niet DEP kenners: luister deze fantastische en vernieuwende band in samenwerking met een wereldzanger :D Downloadtips (mirc, dalnet, #mp3depot): when good dogs do bad things, pig latin, rock paper scissors, come to daddy. Alles dus!! :D |
Moet ik toch eens horen.
|
er wordt aan gewerkt ;)
|
= (y)
Heb em vannacht gedownload, ik vinnem erg koel, lekker chaotisch maargoed, das DEP :) |
waaaaaaaah
martin waarwaarwaarwaarwaarw... nouja je snapt m wel |
Citaat:
|
ben best wel benieuwd, ik heb die cd kweet ff niet hoe die heet ...
ik ben best wel benieuwd.. |
Citaat:
|
die ja :D
|
Citaat:
heb jij die nummers van die ep toevallig op je pc staan? |
Citaat:
gewoon zomaar niet dat ik m ook wil downloaden he :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm
een ons bekende ftp server offeuh niet? kan je voor strikt adnministratieve redenen per e-mail me misschien t adres verschaffen anders? |
Citaat:
|
ik heb t gister geprobeerd te bevatten maar na 300 dingetjes intypen kwam ik nog nergens op uit en heb ik de hoop opgegeven
|
dan zul je toch meneer thutsui (spelfouten voorbehouden) ff moeten vragen :D
|
Citaat:
Mirc em maar, wil net zo makkelijk... |
Citaat:
irc makkelijk? grapjas :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben dan ook een computer-nerd :D |
ja ze zullen denken
hee daar heb je die gek uit amsterdam, een echte nieuwbie hi hi hi hi :P bij mij werkt zelfs m'n eigen intuitie niet ben ik soms te dom hiervoor? (wil iemand een gewaarmerkt kopietje van m'n gymnasiumdiploma? :D) |
Citaat:
oeh kan je t mij uitleggen? en zeg niet dat het komt omdat ik een mac heb, wij mekkers hebben PRIMA irc dingetches :) |
Citaat:
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdomme, waarom doet dalNET het bij mij niet :mad:
|
Citaat:
kan ik jou dan toevoegen zodat je me een paar kan sturen? |
Citaat:
gaat uw goddelijke gang |
lijkt me super :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wow godverdomme wat een fucking goede muziek. Echt DEP overtreft zichzelf hiermee. Ben hem momenteel hevig aan het promoten in mijn msn lijst. Echt extreem gave nummers en nog vager dan normaal. Het fumky gedeelte is veel uitgebreider en de zang nog hysterischer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |