![]() |
megafestatie
hoeveel kost een kaartje?
|
altijd teveel ;)
|
kost 't geld dan om naar die reclamestands te gaan kijken :confused:
|
schijnt zwaar tegen te vallen, tis veel kleiner dan je denkt en de prijs zeker niet waard
|
soms, maar dat went
|
Citaat:
|
Ik vraag gewooon de prijs... Of ik het daar leuk vind of niet en erheen wil gaan of niet maak ik zelf wel uit.
|
Citaat:
sorry als t je irriteerd dat ik me ermee bemoei zonder reden *ontopic* volgens mij was het niet zo heel duur.. weet niet meer wat ene vriendin had betaald ervoor toen ze ging..*ontopic* |
Misschien ff een nuttig antwoord op de vraag tussendoor (kan geen kwaad dacht ik zo): tis €15
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was er in '95 of '96 geloof ik toen hardcore zijn hoogtij 'vierde'... hardcore in de kelder beneden |
kzou er morgen heengaan maar bij nader inzien kan ik dat geld beter in mijn zak steken heb teveel negatieve reacties gehoord :)
en 15 euro is echt te duur vind ik! |
€ 15 is het en dat is echt veel te veel (n)
|
Als je het bij GWK haalt kost het € 10 + iets van € 2,40 servicekosten ofzoiets, €12,40 dus.
|
misschien dak volgend jaar voor de lol ga, gewoon om met me eigen ogen te zien of het leuk is of niet
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht gezellie met een vriendin wordt wel lachen... een beetje aanschouwen wat voor mensen daar wel allemaal niet komen... niet doen dus, het was wel gezellig, daar niet van, maar er is daar dus geen kont te beleven en je wordt helemaal gek van die hysterische dozen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |