![]() |
Zorgtoeslag
Ik word over een maand 18, en dan zou ik graag wel zorgtoeslag willen hebben omdat ik anders arm word. Maar ik kan nergens een invulformulier vinden, alleen allemaal folders over hoe je het formulier moet invullen. :o Waarschijnlijk kijk ik er gewoon overheen, maar weet iemand waar ik moet zijn?
|
|
Mjah, eerste twee hits zijn al raak als je zoekt op google.
Overigens duurt een dergelijke wijziging volgens de belastingdienst 3 maanden, dus dan weet je dat vast :). |
Citaat:
Ik dacht dat je het niet voor je achttiende mocht invullen? |
Citaat:
Jij krijgt het heus wel met terugwerkende kracht, alleen waarschijnlijk moet je er even op wachten. |
O, ik dacht dat ik dan helemaal niet zou krijgen over de maanden die ik nog niet krijg. Maar met terugwerkende kracht krijgen vind ik niet zo erg.
Dankjewel voor je antwoord :) |
Citaat:
|
je toeslag is overigens een voorschot. het bedrag wordt pas later definitief vastgesteld. vul dus op het formulier gewoon in per wanneer jij vindt dat de toeslag betaald moet worden, dan komt het uiteindelijk wel goed.
|
Duurt het 3 maanden voordat die toeslag ingaat? Waarom heb ik mijn geld van januari en februari nog niet? Aangezien ik in November het heb afgerond, en heb aangegeven dat ik mijn toeslag vanaf januari wil?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |