![]() |
Rockwerchter 2007
Beastie Boys
Chemical Brothers, The Muse Pearl Jam The Kooks Incubus Arctic Monkeys Bloc Party Marilyn Manson Bjork Mastodon My Chemical Romance 28 juni - 1 juli kaarten vanaf 20 feb Klinkt wel okee tot nu toe, maar ik heb de 29e diploma uitreiking.. Maar dit festival lijkt me leuker ;) kan ook al niet naar pinkpop en rock am ring :( |
Geen geld/geen tijd
:( |
Veel te duur en meestal weinig boeiends. Ben eigenlijk een beetje uitgekeken op die grote festivals. Ook erg jammer dat ze maar 2 podia hebben.
|
Voor mij Rock am Ring of niets in juni.
Sowieso is Rock Werchter een sfeerloos excuus voor een festival. |
op zich wel een paar dingen die ik zou willen zien. maar gaat er toch niet van komen, al jaren is het dour en pukkelpop voor mij.
trouwens: faithless, godverdomme zeg. |
Citaat:
|
Metallica is er op de laatste dag!!!!!
|
Boeiend.... :o
Neej.. srry mijn smaak niet ;) |
Citaat:
Metallica is niet meer wat het geweest is. |
Citaat:
|
Ja Beastie Boys moet ik echt nog wel zien eigenlijk, lijkt me te gek live. Maar ik vind Werchter geloof ik duur altijd en de rest hoeft voor mij niet zo nodig nl. Beter spelen ze ook nog op wat andere festivals.
|
|
zoals ik al zei: veel te duur
|
Ik zag vanmorgen de prijs en ik ben er nog niet goed van. Te bedenken dat het ooit 120 euro is geweest en gewoon 10 voor een campingticket (wat ooit ook nog eens 200 frank is geweest, gelijk aan iets meer dan 10 gulden!!!).
Ik ben één van die muziekliefhebbers die zeker niet gaat om te zuipen, maar dit is toch wel :| Laat Metallica alsjeblieft weg dan, vorige 2 keer heb ik er ook niet naar gekeken. En Faithless, hebben we die nog niet vaak genoeg gezien? België heeft een land vol interessante artiesten! *grom* Ik ga toch wel, maar *grom* |
Omg, echt te duur. :| En Metallica is niet eens leuk meer. Rockwerchter zou het enige festival zijn waar ik heen zou kunnen gaan, maar dit is wel wat te duur. :s
|
damien rice confirmed
|
hmm, lijkt me niet echt een festivalact.
|
mij ook niet idd
|
Damien Rice zal echt niet goed overkomen op een podium voor tienduizenden mensen (n). Dat moet in een klein zaaltje met weinig mensen, 013 valt nog wel mee maar groter dan dat moet het niet worden.
En omg dat is echt verschrikkelijk duur. Het zijn wel de ok/best leuke standaard dingen, maar ik ga daar echt niet zoveel geld aan besteden :nono: |
Veels te duur, maar opzich zijn er wel dingen die ik nog wil zien.
|
Metallica had toch een abbonement op Werchter? :rolleyes:
Inderdaad erg duur dit jaar.. |
Het Vlaamse radiostation Studio Brussel maakte vanmiddag weer een serie nieuwe namen voor Rock Werchter bekend. Nieuw zijn de toevoegingen van:
!!! Keane Kaiser Chiefs Klaxons Tori Amos Arno Gabriel Rios The Good, The Bad & The Queen binnenkort nog meer nieuwe namen. |
Beetje jammer die prijs ja, anders had ik er wel gestaan voor Metallica
|
Citaat:
en ja de prijs is kut |
1 keer een dag geweest voor the cure. Saai terrein hoor.
|
Citaat:
tori amos. (y) bjork. (y) en incubus, muse, chemical bros & bloc party. niiice. maar ook belachelijk duur ja. en het lijkt me verder een beetje saai? |
't Is incl campingkaartje, verzend-, en servicekosten 184,20 per kaartje. :|
|
Oh ik wil wel gaan (y) , even kijken wanneer de herkansingen zijn van examens + mijn portemonnee.
|
ik wil wel..
maar.. geen geld.. en geen tijd denk. ik ga al naar lowlands =D |
veeeeeeel te duur
maar ik ga toch en heb er ZIN in.. |
interpol bevestigd, las ik ergens
|
Citaat:
maar ik ga toch en de goesting is ook hier niet ver te zoeken. |
Ghehe, goesting in de serieuze zin des woords.
|
Ik ga iig op zondag --> Incubus, The Kooks, Damien Rice en Faithless.
160 euro voor 4 dagen is me te duur. |
Citaat:
Incubus, ein- de- lijk. :o Wel kut dat ik Bloc en Muse niet zien kan. En vast nog wel meer. Maar ik wil het niet weten, anders word ik nog triestiger. :p |
Ik wil alleen voor Björk gaan verdomme maar jezus wat duur. :mad:
|
De Beastie Boys en Björk zou ik wel willen zien.
Maar het kost inderdaad een hoop knaken. Ik wacht nog fftjes wat namen af en kijk dan of ik gezelschap kan vinden als er nog wat namen bijkomen die ik wil zien. |
Citaat:
Heb je ze weleens live gezien? |
heb ze helaas 3 keer live mogen aanschouwen en vind het een ontzettende schijtband
|
smaaaaken verschillen.
en 180 euro voor 4 dagen is veeel te veel geld. dan ga ik wel naar dour. ik kan mer herinneren dat ik ooit 350 euro op werchter heb uitgegeven |
they don't deserve the hard earned money my father sends to me every week!
|
ik heb mn kaartjes nu ook binnen sinds een weekje ofzo!
super blij mee!!! (t waren er twee, een voor mij en voor vriendinnetje, en das dan toch wel weer 320 euro wat in zoon envelop zit... :eek: ) hele line up nou ook bekend! ik vind em helemaal leuk! Heb er dik zin in!!!!!!!!!! mensen hier die nu de hele line up bekend is toch nog n kaartje besteld hebben? want eerst waren dr hier niezo veel enthousiaste mensen he.. hmm.... |
aanwezig
|
wtf 320 euro?!!
té gek voor woorden! |
Blonde Redhead en Amy Winehouse... toch twee namen waarvoor ik graag uit mijn schelp wil komen. Maar anderzijds zie ik die op het einde van de maand toch nog, dus TW hoeft voor mij niet echt dit jaar, tenzij met fotpas.
|
afwezig
Ongeïnspireerde line-up + (te) duur voor wie fotografeer je Al Murphy? |
Citaat:
|
Ik zou de zondag graag willen zien maar ach hè ik kan m'n geld beter besteden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |