![]() |
gevoelens van andere voelen
heej ik heb de laatste tijd heel sterk dat ik de gevoelens van andere voel! ja ik heb natuurlijk altijd wel in de gaten gehad als iemand zich klote voelt ofzo, maar nu als iemand in de war wordt ik dat zelf ook, is iemand verdrietig wordt ik dat ook......het is heel irritant want ik kan het niet van me afsluiten, en ik heb natuurlijk ook mijn eigen gevoelens en dan ook nog eens die van de andere erbij......ik heb het nu nog niet elke keer maar ik heb het steeds vaker! wat is het? en hoe kan ik het van me afsluiten?
|
ja da komt wel vaker voor en kan inderdaad heel verveldn zijn omdat het wel lijkt of je alleen negatieve gevoelens overneemt.............?
Kep et gehad met een meisje waar ik vaak mee omging, egt alleen bij haar, maar het is bij ons vanzelf weggegaan (zij had het dus ook bij mij) Je kan je ervoor afschermen door een "bal"van wit licht om je heen te visualiseren, zo blijven negatieve energieën buiten!! |
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb ook dat als iemand vrolijk doet en er vrolijk uitziet voel ik soms toch iets verdrietigs(of iets anders) om die gene heen, en als ik er dan naar vraag klopt het ook |
Ik heb dat altijd..
Daardoor kan mn stemming ineens heel erg omslaan.. Is behoorlijk irritant.. |
ah emphatie, heb ik ook last van, ik kan me er op een een of andere manier voor dichtgooien. Ik visualiseer een link tussen mij en de andere, waar de gevoelens door stromen...dan visualiseer ik dat de link geblokeerd wordt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |