![]() |
Net 5 voorjaarsprogrammering
Ik kwam het net tegen op de Net5 site :)
Op maandag blijft Grey's Anatomy staan, en vanaf 19 maart om 21.30 een nieuwe serie genaamd Julia's Tango. Dinsdag is vanaf 6 maart om 20.30 Desperate Housewives, en 21.30 What about Brian. Hotel Babylon komt vanaf 27 maart om 22.30. Gilmore Girls staat ook nog tussen de programmering, maar zonder tijdstip, dus ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Lost komt weer op vrijdag 2 maart om 21.30. Vanaf zondag 25 februari komt weer Peking Express, en vanaf zondag 4 maart een nieuw programma HartsTocht. |
Ja! Lost! (Y)
En Desperate Housewives is op zich ook wel oké natuurlijk... maar Lost ben ik echt benieuwd naar. |
Citaat:
Peking Express begint wel erg vroeg dit jaar :| maar ik hoop dat het weer gaaf wordt (y) voor de rest kijk ik niet naar Net 5 omdat ik het verder een wijvenzender vind. |
Weer eens geen Charmed. :mad:
Ik ben benieuwd of ze dat ooit nog eens gaan uitzenden. |
DH download ik al, maar mss stop ik daarmee, om via tv te volgen.
Lost vind ik niet echt leuk meer. :o PE. :cool: GG blijft. :cool: Julia's Tango, moet ik ff IMDB-en :p Edit: Oh, tis een nlse serie :o (n) |
Citaat:
Maar eindelijk weer DH en Lost. <3 Op de één of andere manier vind ik dat leuker om op tv te kijken dan op m'n pc. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
lost en DH <3
Als ze gilmore girls maar niet op een zondagmiddag gaan zetten ofzo :( |
Citaat:
|
zijn dat nu dan wel weer eens nieuwe afleveringen van DH of niet? dan ga ik wel weer kijken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begint Lost bij seizoen 2 of 3?
|
3, tenzij laatste ep herhaald wordt :p
edit: zag vandaag btw lost reclame, en een nieuwe ep was te zien |
Oke dan moet ik nog ff snel seizoen 2 afkijken ;)
|
waren ze niet van plan om Lost te herhalen? of heb ik die gewoon gemist dan?
|
Gilmore Girls
Peking Express Desperate Housewives (y) |
Citaat:
Of is dat niet wat je bedoelt. |
Waar blijft Men in Trees?! :mad: :o
|
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in kutdesperatehousewives. Moesten ze er maar niet zo'n enorme tijd tussen proppen, ik weet nou echt niet meer what's up en ik heb ook geen zin in tijd besteden aan het uitzoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had eigenlijk wel wat meer nieuwe (Amerikaanse) series verwacht. Ik hoopte eigenlijk op Ugly Betty... En GA en Lost download ik al, dus ga ik niet op Net5 kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus nu laat ik 't maar voor wat het is, denk ik. Zo goed is die serie toch niet, het is vooral het soapeffect dat je doet blijven kijken. |
Citaat:
|
Gilmore Girls komt een tijdje niet.
In de gids staat in ieder geval dat het deze week voor het laatst komt en dan pas ná (!) de zomer terug komt. |
:eek:
|
Ik ga Lost wel kijken denk ik, download wel elke week de nieuwe aflevering, maar met Nederlandse ondertiteling (of ondertiteling in het algemeen) pik je toch nog net iets meer op.
|
Kan iemand ff een short geven van Ugly Betty? Ben nieuwsgierig ;)
|
Citaat:
maar op de net5 site stond juist dat in maart nieuwe afleveringen kwamen (wel raar, aangezien er al steeds nieuwe op waren, maar toch..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Yoka: ik heb ook even in de gids gekeken en op 6 maart komt idd geen GG meer maar DH..
|
Citaat:
Ik vind het juist steeds zo leuk... (ben ik schijnbaar ook de enige in, haha) |
Citaat:
is dat die spaanse serie die ook op rtl5 te zien is? |
Citaat:
Je had een Spaanse serie over een lelijk meisje, en daarvan kwam een Nederlandse versie: Lotte (op Talpa) Van die Spaanse serie hebben ze ook een Amerikaanse serie gemaakt: Ugly Betty :) |
Ik begreep je wel hoor, vond het gewoon grappig. :p
|
Citaat:
|
Ik ben instantly verliefd geworden op de serie Ugly Betty. Had 1 aflevering gekeken en heb ze nu maar meteen allemaal gedownload. Goede tip!
|
Citaat:
|
Mss als Ugly Betty op tv komt, dat ik het dan volg :p
|
Ik heb nu al zin in Lost :cool: (y)
|
IK ben gestopt met Lost downloaden, vind het niet echt spannend eigenlijk. :o Maar op tv ga ik het wel gewoon volgen. :p
|
Citaat:
|
Ze zouden op net5 wat moeten doen aan de rpogrammering overdag! Ben nu in Denemarken, en daar worden echt de hele dag door van allerlei series herhalingen uitgezonden. Was een paar dagen ziek, en kon hier heel wat meer kijken dan in Nederland!
Zoals: Gilmore Girls, Friends, Judging Amy, Charmed, 7th Heaven, CSI, Beverly Hills 90210, Mad About You, Dr Quinn, America's Next Top Model, The Simpsons :eek: ik kon me dus echt wel vermaken haha! |
klinkt goed!
als je hier ziek bent komt je niet veel verder dan belspelletjes (n) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zo kwam ik erachter dat Carol een tweeling heeft :eek: hoe heb ik dat kunnen missen?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |