![]() |
plekjes op tong
ik heb sinds een week op de voorkant van myn tong rode plekjes en het voelt niet fijn aan. het is al minder geworden maar het is weer terug gekomen. ik had ook last van aften maar die zijn al weg. kan het daar iets mee te maken hebben? of wat is het anders
|
Dat is wat anders ja. Waarschijnlijk zijn dat je papillen die wat opgezet zijn. Gaat vanzelf weer over.
|
vitamine C gebrek?
|
zijn idd waarschijnlijk opgezette papillen. dat krijg ik vaak als ik veel zuur of heel zoet eten eet (zure matjes) of eten dat "schuurt" (zoals de suikerkorrels op zure matjes ;)). het gaat vanzelf weer over zolang je het gewoon met rust laat en niet te "heftig" eten en drinken naar binnen werkt. dus geen zuur sap of hele scherp gekruide dingen en dergelijke. succes!
|
dnkjeweeel :) ik ben net naar de dokter geweest. moet goed mn tong poetsen en met mondwater spoelen, een soort irritatie of ontsteking. moet vanzelf overgaan.
|
Citaat:
anders kan je, om voortaan problemen te voorkomen, zo'n tongraspje kopen (zit ook op aquafresh extreme clean tandenborstel) |
heeey, ik heb laatste tijd ook last van rode bultjes op mn tong, en aan de zijkant zitten soms wondjes... echt vaag, ook met eten doet het zeer enzo..
groetjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |