![]() |
Klaarkomen en dorst
Beste mensen,
Ik weet het, het klinkt misschien raar, maar als ik klaarkom (met of zonder vriendin) heb ik ineens ontzettende dorst. Het liefst zou ik dan meteen naar de kraan rennen om te gaan drinken, maar dat zou minder zijn voor mn vriendin natuurlijk. Ik vroeg me af of jullie dit herkennen of dat dit weer een van mijn vage eigenschappen blijkt te zijn :D Ik vind het niet zo erg dat ik naar de dokter moet of wat dan ook, tis gewoon nieuwsgierigheid eigenlijk :o Bedankt :p |
Glaasje water naast je bed zetten? :p
|
in geval van dorst leg ik de link met (veel) zoenen
|
Lijkt me heel normaal want als je gesport hebt heb je toch ook dorst? Je lichaam is heel actief bezig en verliest dus vocht en daardoor krijg je dorst, niets raars aan.
|
Inderdaad, tot die tijd ben je te druk bezig met de seks zelf. Als je over je climax heen bent ga je pas merken dat je dorst hebt, of eigenlijk heel nodig moet plassen, of dat de gordijnen nog open waren, en zo kan je nog wel even doorgaan...
|
Meer dat gehijg van te voren. En een flesje water naast je bed.
|
Ik heb altijd meer last van honger/trek:)
|
Ik moet altijd pissen :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Gehijg en mogelijk gezweet, denk ik.
Ik heb altijd een flesje water vlakbij m'n bed, handig voor dit soort dingen (y) |
altijd een fles water naast mn bed idd... ben ik vaak erg blij mee!
maar alles is eigenlijk al gezegd: zoenen, lichamelijke inspanning, hijgen :D |
ik heb ook ontzettende dorst!
|
Drink je de kutsappen toch op :) Werkt perfect! En anders gewoon een flesje water.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik ben dus niet helemaal raar, ik heb gewoon dorst :D Naja ik wou t ff checken of andere mensen dit ok hebben, ik vond t zo vreemd :o :D
|
Citaat:
"Zo, dat was lekker! Nou open die benen, dan drink ik je kutsappen effe op, want ik sterruf van de dorst!" |
zoeg'n!
|
Ik ben niet extreem dorstig specifiek na het klaarkomen. Maar na heftig vrijen in het algemeen lust ik meestal wel een slokje, ja.
|
bidon naast je bed olee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
ik moet eert altijd even afkoelen, begin pas laat aan drinken te denken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |