![]() |
in je kop blijvertje
oke,wat vinden jullie een liedje wat je de hele dag niet meer uit je kop kan krijgen als je het één keer hebt gehoord????
|
Wham - Last Christmas.
En daarvoor verdienen ze m.i. een nekschot. |
Sparta - cut Your Ribbon
|
alles van uhm hoe heet ze ookalweer..... die australische van die serie...Neighbours ofzo
Keighly Minogue ofzoiets, neej je schrijft Kily anders waaaa ik weet het niet meer....... |
Alec -empire / im addicted to you
heel mooi liedje verder hoor verder ook Kiss -i was made for loving you ook mooi liedje maar blijven beide de hele dag in m'n kop zitten |
BRMC - Spread Your Love
Heb ik laatste dgn. ff last van :) |
i just can't get you out of my head :mad:
dat is toch uitdagen? |
Green Lizard - Turn around :D
vinnik glukkig wel een leuk nummer |
Luca Turilli - I'm Alive
I'm aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive, I'm aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive. |
Meestal die stomme (,maar dat is een eigen opinie erover) liedjes van britney spears. Eens ze erin zitte, blijve die weergalme in menne kop :(
|
inderdaad die britney songs blijven errrug lang in je hoofd zitten.
En dat 'Can get u out of my head' is errug uitlokken. Bij mij blijven vooral de Stomme liedjes plakken.....zoals K3 en co. :( |
Opeth - The Drapery Falls [pull me down again and guide me into aaaahhhaaaaaahaaaaahaaaaahaaaa :D]
|
decoded feedback - reflect in silence
erg mooi |
livin la vida loca -ricky martin (n)
paranoid- black sabbath (had ik vanacht in me kop :D ) |
o zekerxxxxxzzzz livin la vida loca die is errug vervelend.........
|
ik zit al enkele jare me reign in blood in men hoofd, en de laatste tijd ook met come with you van millioniare
|
Citaat:
the beatles - hey jude (naaanaanananananaa!) |
Citaat:
dat is pas een fokking vet nummer !!!! die zou iedereen verplicht in z'n hoofd moeten hebben. |
Citaat:
|
tina turner - i don't wanna lose you (zo heetie dacht 'k..? deze komt het meest voor als ik een liedje in m'n hoofd heb.....)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oplossong zorg dat je nooooooit maar danook noooooit de radio aan hebt staan met kerst :eek:
|
Citaat:
|
Blink 182 .. bijna die hele cd...
die gozer ze stem blíjft gewoon in je hoofd |
Citaat:
|
Citaat:
Ignite - By My Side Rancid - Corazon De Oro NOFX - Dad's Bad News |
bijna alle sinter en kerst muziek
en spritney bears |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je me de Orgcrew mailinglist ff doorsturen, of iemand anders die em ergens heeft... Alvast bedankt! playroll_band@hotmail.com |
Jack off Jill - Strawberry Gashes (y)
|
Vandals - and now we dance
|
ik heb christians to the lions van behemoth in me hoofd
|
Dat ene liedje van K-otic, Falling, heb ik heel de tijd in mijn hoofd zitte....
Dat was vanochtend een keer op tv en sindsdien ist er niet meer uitgeweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ziek, en jah, dan doe je weleens uit verveling de tv aan. En aangezien er bijna niks op tv is, beland je op de muziekzenders.
Dus nou heb ik al de hele dag dat trance liedje met die franse text in m'n hoofd. Kate Ryan heet ze geloof ik. Ik wil het wel meezingen in m'n hoofd maar heb eigenlijk geen idee wat ze zegt :| :o |
lagwagon - bad moon rising
grandaddy - summer here kids niet dat ik het erg vind.. |
you oughta know ( alanis morisette)
oja, en "ik ben een kerstbal".. van mn bert en ernies kerstfeest-cd.. |
They might be giants- Boss of me (a.k.a. Malcom in the Middle theme).
Dat liedje heb je gewoon voor de rest van je leven in je kop zitten. *zucht* |
Blur - I Love Her
|
Citaat:
|
Citaat:
Zekerxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Tom's diner van suzanne Vega
ERRUG!! |
ook erg: Hellraiser (Motörhead of Ozzy, maakt niet uit)... hierbij niet het hele liedje, maar dat ene woord: helraiser...helraiser...etc, etc...
|
DJ Spinbad met z'n 80's Fresh Mix.. hahahaha....he Roc Raida?? :D
|
Citaat:
Mail me maar. |
four seasons - too good to be true, en dan vooral het refrein: I LOVE YOU BABY AND IF IT'S QUITE ALRIGHT I NEED YOU BABY LALALALALALALALA.................!!!!!
|
Go West van de Pet Shop Boys, godver, ik krijg dat maar niet uit mijn hoofd :P
|
Met een been op de stoep, en 1 been in de goot. En als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood :o
En: Ik ben groen, groen, hardstikke groen.... Net even jeugdherinneringen opgehaald :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |