![]() |
op welke manieren kun je aan je vriend tonen datje hem dolgraag ziet
:D zou iemand mij kunnen helpen hoe dat ik men vriend beter kan tonen dak hem graag zie ma da ik toch nog wa beleefd blijf? please help me
:confused: |
gewoon zeggen? :confused:
|
Ga voor hem koken/picknicken/strandwandeling maken, geef hem veel aandacht, zeg lieve dingetjes, blablabla.. be creative ;)
|
stuur een keer een kaartje over de post. Volgens mij wordt dat steeds meer bijzonder gevonden, in deze tijd van mailtjes etc.
|
Citaat:
|
Tjonge als je niet eens manieren weet om je vriend te laten zien dat je hem graag ziet maak het dan uit en wordt non in timboektoe ofzo :p
|
Doe gewoon verliefd, (zoals je dan bent dus:D)
|
Citaat:
|
Je kunt hem natuurlijk ook even knuffelen. Je hoeft niet gelijk te zoenen ofzo......
|
Citaat:
dank je wel :) |
met je staart kwispelen.
|
Citaat:
:D je lijkt me een hele toffe knul te zijn. |
Praten we hier over een Vriend of over een vriend?
|
Citaat:
|
we praten hier wel degelijk over een vriend. geen vriendin ok. :eek:
|
Citaat:
|
EEN vriend of DE vriend/lover/lief..... :rolleyes:
|
de Vriend.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is nou eigenlijk het probleem?
Heb je een Vriend en vind je dat jullie elkaar te weinig zien..? |
ik vind dat we elkaar heel weinig zien hooguit 1 x per week, misschien zelfs 2 weken aan een stuk niet.maar hij kan niet komen.
|
gewoon opeens spontaan een zoen op z'n wang/mond/voorhoofd/neus geven..is altijd leuk/liev :D
hmm..zie net dat dit al als optie is gegeven... |
dank je wel dreadje. :)
|
vragen of hij vaker langs wil komen :rolleyes:
|
maak ook zelf es wat.. een leuk kaartje of iets tja creatiefs.
Inderdaad die knuffeltjes, spontane zoentjes... Je kan ook iets kleins kopen (bij gelegenheden).. of groots hoe je't ook ziet ;) Nu, ik heb ook oziets van, ik wil het laten zien.. maar eigenlijk, hij beseft het maar al te goed dat ie je graag ziet en ze zijn met alles tevreden. |
mijn vriend die kan gewoon niet afkomen moet altijd eerst zelf vragen.das klote.ik weet zelfs niet meer waarom dat hij met andere meisjes wilt weggaan, precies alsof ik nie meer genoeg ben voor hem :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |