![]() |
[singer-songwriter / folk] Danny Schmidt
ik zag hem gister in het patronaat café (met de ook niet onverdienstelijke Kreg Viesselman).
prachtige liedjes, indrukwekkend gitaarspel en mooie teksten. check bijvoorbeeld 'this too shall pass' op zijn myspace. ze spelen samen nog een aantal keer in nederland en is zeker het checken waard: 2/13 Lage Vuursche, NL - In The Woods 2/14 Enschede, NL - Plato Mania 2/14 Oldenzaal, NL - Cobblestone Club 2/15 Assen, NL - Witte Bal 2/16 Den Haag, NL - Chalet Ockenburgh |
fuckers.
|
haha. verwachtingen.
nee leuk maar wel een beetje kortdag. was anders ms naar assen gegaan. |
Best cool, jammer dat ik vrijdag niet in Delft ben.
|
reacties :)
|
16 Februari ben ik wel dichtbij Assen, dus dat is wel jammer :(
|
haha, bad luck.
|
hopelijk lijkt het op elliott smith
|
Ja, Danny is te gek. Heb hem vorig jaar ontdekt, maar nog nooit live gezien, helaas.
|
dadelijk wordt je ook nog Daniel Cirera fan.
|
Citaat:
dat je die twee in 1 zin durft te noemen. (stiekem noem je ze helemaal niet in 1 zin, maar je krijgt het punt). |
Don’t ask God
Just ask the sky She’ll tell it to you plainly In the clouds that whisper by And praise the shapes And then praise the way they change And they’ll teach you not to pray to light Without you pray to rain |
Kende het nog niet, maar het is best leuk. Aan zijn myspace te zien heeft hij gevoel voor humor en dat is altijd (Y).
Ik ga het eens downloaden. |
als je het weet te vinden, laat mij dan even weten waar :p
|
Citaat:
Nouja, als ik alsnog wat kan vinden dan hoor je het wel ;) |
hij heeft geen label, dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
ik denk dat ik binnenkort zijn cd wel bestel via zijn site (als ik weer geld heb), ik zal em dan wel sharen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |