![]() |
verdoving tandarts
ja misschien een stomme vraag hoor :bloos:
maar hoelang duurt het ongeveer voordat de verdoving uitgewerkt is? ik weet dat het afhangt van de hoeveelheid verdoving... maar mn gezicht tintelt en ik lijk nu op sylvester stallone. mn neus is verdoofd waardoor ik niet me neus kan snuiten en dat is niet als je verkouden bent :( |
Bij mij duurde het de laatste keer 5-6 uur voordat het echt helemaal uitgewerkt was.
|
Mijn ervaring is dat het als het gaat tintelen wel binnen een uur daarna uitgewerkt is
|
mijn ervaring is dat het hoe dan ook tintelt mij is vertel een uurtje of 2-4 . Maar ik heb geen idee omdat ik 's avonds moest en vrij snel daarna ging slapen :p
|
Heb rond half drie twee kiezen laten trekken (donderdag nog twee) en de verdoving werkt nog steeds volop. Kan dus wel een uurtje of vijf gaan duren.
:( |
gelukkig was de assistent een slimme meid dus die had niet teveel verdoving gebruikt.....nu is het bijna weg ;)
de vorige die spoot erzoveel in dat zelfs mn neusvleugels verlamd waren :o |
ik voelde mn oor niet meer:P
|
ik kon mn arm niet meer optillen haha
beetje te veel gebruikt :p |
ik was stiekem toch wel blij dat ze veel hadden gebruikt :o
|
Het begon na 3 kwartier ofzo met uitwerken. Toen tintelde mijn wang idd, maar eigenlijk deed het ook een beetje kramp-achtigpijn, heel licht, maar onaangenamer dan tintellen. Denk dat mijn mond een uur daarna weer helemaal bruikbaar was en het in totaal idd een uur of 5 duurde voor ik niks meer voelde.
|
Ik heb een keer een verdoving gehad. Op 2 plekken was verdoving ingespoten maar daardoor ging me lip opzwellen :S middenin was me lip normaal maar aan de zijkanten helemaal dik! 2x zo dik als normaal. Maar dat was al een paar jaar geleden ;-) Sindsdien neem ik nooit meer verdoving :nono:
|
Die verdovingen deugen niet :s
Laatst moest ik zo'n verdoving, de tandarts zei dat ie binnen een kwartier wel ingewerkt was en dat hij bezig kon gaan. Nou niet dus, wist ik veel, maar die verdoving werkte helemaal niet. Hij kon die kies net zo goed zonder verdoving trekken want het deed verschrikkelijke pijn... Toen ik thuis kwam begon het pas te werken, mn mond en lippen en wangen zwollen op als een gek en als ik eraan kwam tintelde het, en ik kwijlde en ik kon niet praten... na zo'n 10 uur was het uitgewerkt. Wat er aan de hand was weet ik niet :o |
Hm, ik heb juist goede ervaringen met verdoving. Geen pijn - een keertje iets te weinig, toen deed het wel pijn maar toen kreeg ik een kléin beetje extra en was het goed - en het uitwerken duurt in totaal inderdaad rond een uurtje of 3.
Nou heb ik niet zo'n hele hoge doseringen gehad geloof ik, het was voor boren en niet voor kiezen trekken. Maar goed. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |