![]() |
Collegeschoenen wie heeft/draagt ze nog?
Bij het opruimen van mijn kast trof ik nog een stel z.g.a.n. collegeschoenen aan van het merk Antonio Paolo aan (vrij duur Italiaans merk). Kennen jullie die nog van zulke blauwe met van die kwastjes op de wreef. Dienen eigenlijk te worden gedragen onder een broek met roze of blauw/wit gestreepte sokjes.
Hoe vonden jullie deze schoenen en hebben/dragen jullie ze nog? Groetjes, Annemarie. |
Ik kan me er geen voorstelling van maken, foto plz.
|
|
Inderdaad goed voor een héél donker hoekje van je kast.
|
Citaat:
Maar ik heb ook werkelijk geen idee. Vooral ook het 'met roze of blauw/wit gestreepte sokjes' doet me vermoeden dat ik ook liever geen idee heb. |
als het idd die schoenen van de foto zijn mag ik hopen dat niemand ze meer draagt.
|
Citaat:
|
Wat is z.g.a.n. voor afkorting?
|
Zo goed als nij.
|
Ik voel me verlicht.
|
Een snel kijkje in de collectie van http://www.antoniopaolo.nl/ leverde inderdaad een schrikbarend hoog aantal kandidaten op voor het predicaat 'lelijke schoen'.
|
dat zijn echt té erge schoenen... mn moeder zou ze nieteens dragen, en dat zegt een hoop (ze loopt standaard op ecco's)
|
schijtlelijk.. wat ging er in je om toen je ze ooit aanschafte?
|
Citaat:
|
Ze zijn bijna nog erger dan MAGS. :(
|
Op de middelbareschool werden ze gedragen door de "kakkers" (op de school waar ik zat tenminste).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah, vooral i.c.m. die typische vormeloze Oud Zuid-broeken in frivole kleuren als oranje, roze en lichtblauw.
|
Citaat:
|
Mijn God.
|
Citaat:
Met ook het soort mensen erin die je verwacht in dat soort schoenen :(. |
Citaat:
|
wat is de definitie van "college"schoen?
ik vind ze wel wat hebben :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik nog op de havo zat, had een jongen dit soort schoenen..... achja hij werd dan ook altijd in elkaar geslagen in de pauze...
|
Citaat:
wat zegt dat over jou? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had het trouwens over kunnen lopen in.
|
IMMA CHARGIN MAH LAZER
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie tegenwoordig maar weinig mensen die zulke schoenen dragen, gelukkig zie ik ook maar weinig mensen meer met een oililysjaal
|
Ik mag hopen dat niemand ze meer draagt (n):(:(
|
Citaat:
|
natuurlijke middelbareschool selectie. Alhoewel Eersel natuurlijk sowieso gevaarlijk terrein is!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |