![]() |
Deo op me tepel ..
DIt verhaal is heel raar, gelieve niet te lachen ofzo :(
Ik was laatst bij gymn, en me vriend spoot deo op zijn eigen tepel, hij zei dat het brandde, dus ik ging het ook even proberen, en brandde ook bij mij :D Maar nu zijn we ongeveer 3 weken verder, en mijn tepel is een stuk groter en dikker geworden (niet heel veel, maar wel een stuk groter en dikker in vergelijking met de ander), ik vind dit best wel raar :l En ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik moet doen, Heeft iemand dit ook gehad ofzo ? :o Danke :) |
Vraag aan je vriend of hij het ook heeft? :confused:
Als het aanblijft toch maar even na gaan vragen? |
Nee me vriend heeft het niet, ik vertel het straks aan me moeder als ze terug is ...
|
Dit is vast niks
|
Aangezien er een boel mensen zijn die het nodig vinden deo over hun hele lijf te spuiten en die er ook geen last van hebben zal 't vast geen kwaad kunnen.
|
Als je deo langdurig op je tepel spuit kan het erg gevoelig raken..ik had t vroeger wel eens gedaan op een feestje totdat onze tepels helemaal wit waren.. :p .maar dat je nog na 3 weken er last van hebt is (n)
|
... mannen ;)
doet t ook pijn? Ik vind het niet zo raar eigenlijk, zit best troep in deo als het op een of andere manier in je lijf komt. |
Citaat:
|
Ik heb laatst begrepen dat je met deo 'brand'wonden kunt maken (of eigenlijk onderkoelings-wonden), als je het maar langgenoeg erop spuit. Als ik jou was zou ik maar langs een huisarts gaan want een verbrande tepel lijkt me niet echt gezond. Misschien zit er een brandblaar onder? Dat ie door het vocht dikker is geworden. Ik verzin maar iets.
|
Je krijgt tieten van je verwijfde gedrag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik ga denk ik gewoon ff naar de dokter, hopelijk is het gewoon niks (Y) |
wtf :confused:
wie spuit er dan ook deo op zn tepel. |
Citaat:
|
Ja, binnen vijfentwintig dagen valt je tepel eraf. :)
|
Bedankt voor mijn 20 seconden lach.
|
Citaat:
|
Smeer er vaseline op, ofzo... En hou 't in de gaten.. Als 't niet weggaat, even naar de dokter...
|
Citaat:
|
zijn er wel 9 miljard mensen?
|
Citaat:
|
Vergeef de dokter als ook hij begint te lachen :D
|
Misschien ben je wel aan 't puberen :D
|
En wat zei de dokter?
|
Ik vind dat sommige mensen wel erg lullig reageren!
Iedereen kan wel eens wat gekke dingen doen. Maar hoe was het bij de dokter? :P |
Citaat:
|
Citaat:
Het is voor onder je OKSELS :nono: En ik denk niet dat er veel mafketels hier rondsjouwen die hetzelfde hebben gedaan als jij (hoop ik) |
Citaat:
|
Zit hij er nog aan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |