![]() |
Ik hoop je
Ik hoop je
‘Op een paar dingen na vind ik je zeer begeerlijk’ Ze zweeg en hoopte dat ze zou veranderen. De volgende dag vroeg ze hem ‘Wat vind je eigenlijk van mij?’ verbaasd zei hij haar dat ze leuk was op een paar dingen na, ze peinsde en haar hersens kraakten hard. Ze hoopte dat ze zou veranderen, heel zou worden. De volgende dag vroeg ze op welke dingen na en na een korte stilte - met een bedenkelijke glimlach: ‘Alles overdreven’. Ze schopte de dag uit, tuimelde in bed Ontzet Hopend dat hij zou veranderen, op een paar dingen na. |
:)
Leuk om te lezen op de vroege ochtend. Vooral het idee vind ik leuk, het taalgebruik is soms wat minder. Het lijkt alsof je het wat erg snel neergekrabbeld hebt, dus misschien is nog even over sommige zinnen nadenken een goed idee. |
Ik vind deze zin niet mooi, omdat dat ineens het hele effect van het gedicht weghaalt, het is heel nuchter en naar mijn mening ook te lang:
'verbaasd zei hij haar dat ze leuk was op een paar dingen na,' Verder vind ik dat je hele leuke dingen gebruikt: Ze schopte de dag uit, tuimelde in bed Dit, en het einde is ook niet verkeerd :). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |