![]() |
grote L*L
Mijn vriend heeft een lul van 4 meter. Het doet echt heel pijn als we neuken heeft iemand een tip?? We willen niet dat er een stuk afgesneden wordt.
Hellup!! :( :( :( :( :( :( :( :confused: (n) |
ha-ha :rolleyes:
|
moet je niet om lachn dit is een serieus probleem!!!!!
|
volgens mij is stoepkrijtje van meer betekenis :p
|
ja, ik heb 'em ook 3x om mn middel...
alleen LULLIG als je opgewonden raakt... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
:rolleyes: SLOTJUH
Iemand duidelijk in een meluge bui :p :D |
Ach, toch handig als je op een onverwacht moment uitgenodigd wordt voor een partijtje schermen.. :rolleyes:
|
voor zijn penisverkleining had mijn vrined ook een lul van drie en een halve meter hoor, dat is heel normaal
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
die grote lul niet helemaal in je poes laten verdwijnen, want dat ie 4 meter lang is, wil dat ook zeggen dat ie heel dik is dan? :D
anders gewoon op het puntje gaan zitten en alleen de eerste 18 cm gebruiken ofzo :p |
Hahaha op t puntje gaan zitten, groot huis nodig( als je het binnen doet) en een helm en een bordje: Sex op eigen risico!
|
Ik zal een pakje stoepkrijtjes in je anus douwen kijken of je nog zo hilarisch bent :cool:
|
Je kunt toch de achterdeur dan ff openzetten? :confused:
|
'Schat, vandaag wil ik het condoom een keertje zélf omdoen!' :rolleyes:
|
Citaat:
bijna onderaan http://forum.scholieren.com/showthre...8&pagenumber=2 :p |
Citaat:
Ben je nu ook blij als ie een l*l van 4 meter heeft? |
ik heb trouwens nog wel een dikke pvc buis liggen, als we di nou ns permanent inbrengen
|
Jij doet ook al mee aan de taalvernieuwing, lees ik?! :D
|
dubbelvouwen, ducktape erom en nergens meer naar kijken.
En dan nog, voor die vriend van je hebben ze glijmiddel uitgevonden, glijdt ie zo naar binnen :D. |
laat je door je vriend in je reet neuken, een lul van 4 meter past makkelijk in een darmstelsel van 11 meter....
|
Citaat:
|
het schoot me ineens te binnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er 1 van 5 meter :o
|
neuken? :earlells:
|
hehe en dan zeker een brandslang als kapotje?
|
Geloof je het zelf?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |