![]() |
Het ideale penisformaat
http://www.penissizedebate.com/image...nce_chart1.gif
http://www.penissizedebate.com/ Een inch is 2,54 cm. Zo, nu kunnen alle onzekere jongetjes met teenage angst topics hiernaar verwezen worden. |
Het lijkt me niets nieuws; Je gaat me echt niet vertellen dat zelfs de meest onzekere figuren echt 0,0 now-how hebben of hun formaat een beetje schappelijk is, ja of de nee. Zelf heb ik het niet op kleintjes, maar een meisje dat ik ken moet niet denken aan iets groter dan 17cm. Persoonlijke voorkeur dus, huh?
|
"or any freaky combination of small and big"
haha. how scientific. |
Oja, vraagstelling; mee eens/niet mee eens/w00t ik zit in A/kut ik zit in E/het maakt mij niet uit want ik ben aseksueel/het maakt mij niet uit want ik ben meer van de liiieeefde/wat een gaaf grafiekje.
Ik ga voor dat laatste (y) |
De eeuwige second best :(.
|
Pff ik weet alleen de lengte, niet de omtrek... Maar ja dan is er altijd de vraag vanaf waar moet je meten... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie het niet, damn ik ben blond :'(
|
Citaat:
|
Ik vind ook het laatste. \o/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
11 inch enjoyable? :|
eh auw :( |
4,75 inch enjoyable vind ik ook vreemd :confused:
|
Citaat:
|
ik ook niet eigenlijk haha maar het lijkt me wel verrot als hij er de hele tijd uit gaat.
|
kutzooi ik val weer buiten de grafiek
|
w00t ik zit in de rooie A's!
|
Hehehe, 11 inch, lol hoe kan dat nou weer enjoyable zijn. Dat is 27 cm ofzo:D
|
meer 'wat een interessante site'.
En uhm, ja idd, 11 inch wtf :p (n) |
Geinig tabelletje. Ik ga er vanuit dat bijna iedere man binnen de blauw, geel, groen of rode vakjes zit, dus wat dat betreft weinig schokkend. "Enjoyable" is ook nog oké, niet waar? :)
|
Is er ook een tabelletje voor het ideale gat?
|
O, 0, o.
en dan een heleboel niks? |
je bedoeld 0 O x
|
Citaat:
? |
Pff zo'n taille had ik helemaal niet toen ik 4 was. Laat staan zo'n gat.
|
Citaat:
die eerste kijkt me te tevreden... alsof ze tevreden en helemaal yingyang en zen is met d'r seksualiteit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wooh ik zit in B :o
|
Ik snap niet hoe je die circumference meet.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
A/B, hangt ervan af of ie nog gegroeid is sinds ik hem op mijn vijftiende mat. :p
|
11 Inch is inderdaad vrij absurd....maar k ken wel n vriendin die graag tot 25cm in haar kont heeft ( en t ook kan hebben dus )....wearde wereld...niet?
K zit goed zie k aan dit malle grafiekje! rooie lengte en ietsjes meer omtrek.... tevreden met mn piemel wahahaaaa:-) James |
Boven de A (dus B (en C en D dus ook)) Lijkt mij al onprettig dik. Maar misschien kan ik niet zoveel hebben of kan ik niet goed schatten.
6.75*2.54/3.13 ongeveer toch? =5.5 cm dik |
Citaat:
5,5 cm dik... Dat is volgens mij wel gemiddeld, gerekend bij het dikste stuk dan hè. En dat is meestal aan t begin. |
:) ben meer de persoon voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit
|
maar als de omtrek net zo groot is als de lengte.. dat toch raar? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nee als de lengte net zo lang is als de doorsnede, dán is het raar.
|
Het ligt niet aan de PENIS maar aan het formaat van de POOPER want het gaat natuurlijk om BUTTSECKS.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik alleen op de X-as kijk, dan zit mijn vriend in het ideal gedeelte, de omtrek weet ik alleen niet, en hij zegt ook dat de omtrek aan het begin van zijn ' schacht' minder dik is dan het uiteinde ( of was het nou andersom?) mij maakt het iig niets uit, alles is lekker :bloos:
|
Citaat:
(lees, ik hoor er niemand over klagen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
EPD.
Ik ben geen maagd meer. De kinderachtige conclusie's van jou kun je achterwegen houden: daar staat niemand op te wachten. :nono: Edit: En voor zulke post kun je beter op het IZSADC topic op D&A posten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |