Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Monkey Island 5 en LucasArts (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=154292)

Dminor 09-07-2002 20:47

Monkey Island 5 en LucasArts

Ja, mensen, waar blíjft die?! Ik zit er al een jaar of 2 met smart op te wachten!

Delen jullie dit of vinden jullie dit spel (of de vorige vier, natuurlijk) niet noemenswaardig?

Weet iemand trouwens wat LucasArts verder aan het uitspoken is op adventuregebied?

wyner 09-07-2002 20:50

Full Throttle 2.

Ook een nieuw Indiana Jones spel, maar die was meer actie-georienteerd, dacht ik.

Kez 10-07-2002 17:44

Helaas gaat er geen MI5 komen. Guybrush is in MI4 overleden als ik het goed heb. Heb zelf het spel nooit uit kunnen spelen omdat er een fout in zat :mad: jaja ik weet het...ik had em illegaal :o

cyc 10-07-2002 19:55

Citaat:

Kez schreef:
Helaas gaat er geen MI5 komen. Guybrush is in MI4 overleden als ik het goed heb. Heb zelf het spel nooit uit kunnen spelen omdat er een fout in zat :mad: jaja ik weet het...ik had em illegaal :o
Och, lechuck komt ook telkens weer terug dus wie weet ;)

Dminor 10-07-2002 22:48

Guybrush is helemaal niet doodgegaan in deel vier!

En alle hints die in het spel zitten duiden op een uiteindelijke 5-delige serie. Denk aan de voodoolady die in deel vier het heeft over een five-game-contract.

Volgens mij heb ik iemand van LucasArts zelfs na deel vier al een keer horen praten over een deel 5, die dan het hele verhaal af zou moeten maken en alle delen bij mekaar zou moeten overtreffen!

En daarbij komt.. het verhaal (dat in mijn ogen pas in deel vier gevormd is tot één verhaal) is nog niet af! Wat dacht je van Herman Toothrot met z'n verhaal? Of de samenwerking van LeChuck met Ozzie Mandrill? En ook het Monkey Combat-systeem... Het riekt naar een climax.

Ik kan trouwens nooit wat wijs worden uit die site, www.lucasarts.com; hoe komen jullie aan de info?

Verder bedankt tot nu toe!

Kez 11-07-2002 18:40

Citaat:

Dminor schreef:
Guybrush is helemaal niet doodgegaan in deel vier!

En alle hints die in het spel zitten duiden op een uiteindelijke 5-delige serie. Denk aan de voodoolady die in deel vier het heeft over een five-game-contract.

Ik heb deel 3 en 4 door de illegale versie die ik had nooit uit kunne spelen, dan liep ie vast. Maar ik heb gehoord dat Guybrush van een rots is gevallen op het eind. Maar ja...daar kun je altijd wat van maken natuurlijk.Deel 5 zou wel vet zijn :cool:

Was btw al een 1-april grap dat ie zou komen dit jaar

Dminor 11-07-2002 21:37

Joah, Guybrush krijgt op 't end een schop van Timmy en valt zo van de rots, maar als de credits gaan lopen hoor je 'em nog allerlei namen schreeuwen. Dood is-ie niet!

Conan the Librarian 12-07-2002 14:26

Citaat:

Mennuz schreef:
sam n Max hit the road 2 komt er ook aan
Sam & Max is ultiem koel. :o

N00dles 12-07-2002 20:11

Tuurlijk komt er een vijfde deel ;)

Maareh willen jullie niet zoveel spoilen aub? Ik wil MI4 nog even uitspelen :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.