![]() |
MC Donalds ontbijt
Heey,
Is er weleens iemand naar het MC Dondalds ontbijt geweest ? En wat vond je ervan ? Pancakes en tosti's zijn er geloof ik... Groet'n |
Lijkt me niks, áls ik snel onderweg ergens zou moeten ontbijten dan liever een krentenbol van een tankstation ofzo.
|
dat is misschien 5 jaar geleden.
Je kreeg zo`n bacon -egg broodje, die was wel lekker. en een croissant met jam. Die croissant smaakte naar fabriek(maar dat vind ik juist wel lekker) Het was niet bijzonder, maar misschien inmiddels wel. Wat me wel verbaasde is hoeveel mensen s`morgens een hamburger oid eten. iig toen ik er was. |
Gelukkig wist ik niet dat dat bestond :| (n)
|
Pancakes?
Mensen die naar McDonald's gaan voor hun ontbijt zijn net te laag voor medelijden. |
Ik kan me voorstellen als je onderweg bent dat je er dan langs zou gaan.. Zo héél vreemd/meelijwekkend is dat nou ook weer niet.
Maar heb het zelf nooit gedaan. |
nee, ik heb het ook nooit gehad. Maar ben benieuwd of er mensen zijn die het echt lkkr vinden. Ik geloof dat er een speciale tijd is voor zo'n ontbijt. En dan worden er geen hamburgers enzo gebakken. Dat zou niet best zijn, dat er 's ochtends al mensen aan de patatten en burgers gaan
|
o ja, de mcd staat altijd vooraan in de rij als het over volksgezondheid gaat (y).
|
Nooit gehad, maar ik zou het best overwegen op de terugweg van een festival oid.
|
Lijkt me nou helemaal niks.
Als ik bij de Mac wil eten, wil ik wel een hamburger, geen tosti. En als ik wil ontbijten, wil ik wel een lekker ontbijt, gewoon een lekker broodje ofzo, niet zo'n klef mac-ding. |
de EggMcMuffin is erg lekker :o
Pancakes en tosti heb ik nog nooit gehad, en het croissantje, ach, dat is een croissantje. |
Citaat:
|
Ik vond het criossantje laatst bij de Mac op vliegveld Madrid best lekker hoor.. maar de rest lijkt me eigenlijk niet zo
|
Heb het weleens gehad, waaronder in Parijs, waar het de enige plek was waar ik voor weinig geld kon eten op de vroege morgen.
En het was nog lekker ook. Broodje ei met bacon, croissants, jam en chocopasta, pancakes, en een yoghurt toetje, jus dórange en een koffie. Prima te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
McBreakfast (oid) een paar keer gehad omdat ik daar vroeger langs fietste op weg naar school. Jummie!
|
Citaat:
McDonald's werkt nou eenmaal met Engelse namen en woorden. |
de Amerikaanse pancakes zijn trouwens wel iets anders dan de Nederlandse pannenkoeken. Pancakes zijn veel kleiner en dikker, en van een ander soort beslag gemaakt.
|
Citaat:
|
jezus ga mieren neuken. owja, en wat martijn 1985 zegt.
|
Citaat:
|
Nog nooit gehad, zie het mezelf ook niet eten eerlijk gezegd. Als ik onderweg ben stop ik desnoods wel even bij een supermarkt, haal ik daar wel losse broodjes met beleg ofzo.
|
Citaat:
Bovendien is pan in het Spaans brood, weet je zeker dat dit in het Grieks ook zo is? |
Citaat:
|
Ja echt 10 jaar geleden ofzo toen we met de family op vakantie waren in Canada :D Was wel goed te eten voor zover ik me kan herinneren :P En oja: je mocht volgens mij ook nog een keer gratis pancakes bijhalen. Dat sla je niet af als kind ;)
|
Citaat:
|
Nooit gedaan :) dan smeer ik liever zelf een boterham.
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik dat ooit in een ver verleden gedaan toen het net nieuw :confused: was.
|
mc donalds ontbijt lijkt me niet te eten, Ga dan liever bij la place ofzo ontbijten stuk lekkerder (y)
|
Citaat:
|
Ze hebben Eggmcmuffins, tosti s, paancakes en croissantjes en ik de vijf maanden dat ik er werkte heb ik vreemd genoeg nooit de behoefte gevoeld om het zelf uit te proberen. ik probeer die informatie nog steeds mijn hoofd uit te verbannen, maar dat is best moeilijk :o
|
Citaat:
Kan dus best ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.adversus.nl/culinair/rece.../pancakes.html http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...a=lr%3Dlang_nl zelf doe ik het altijd makkelijk met eierdooier, melk en zelfrijzend bakmeel mixen in een pan, maar er zijn veel variaties mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof het nog niet in elk geval! |
ik heb 1x bij mcdonalds ontbeten, al hele tijd geleden en vond t zo ranzig dat 't bij die ene x bleef... weet alleen niet meer waarom :rolleyes: wordt nu alweer misselijk als ik iemand er over hoor praten :rolleyes: zal wel slecht zijn geweest ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
ga meestal na festivals naar la place: vers fruit en schone toiletten :D MacBreakfast lijkt me best goor eigenlijk... maar ik ontbij ook eigenlijk nooit |
Nou ik was een keer om 10 uur 's ochtends in een McDonalds' en "toen stond de frituur nog niet aan", dus konden we alleen maar dat ontbijt nemen.
WTF, zet die frituur dan aan, het is toch macdonalds?? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het ontbijt bij de McDonald's vind ik best lekker, vooral die Egg McMuffin. :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |