![]() |
waar eet jij als je in de stad bent?
.
|
Dit wordt sowieso een succes.
|
vincen!
|
op straat met eten uit de supermarkt.
maar ik woon maar 2 minuten lopen van de stad vandaan, dus ik eet meestal ervoor of erna. |
Ben maar een arme student;). Meestal neem ik gewoon wat mee uit de supermarkt (of mijn moeder:p) en daar doe ik dan weer paar dagen mee. En als ik erge trek heb, haal ik wel overal wat vandaan. Afwisseling:)
|
shit ik ben de markt vergeten, daar kan je ook eten halen. en de loempiakraam. maarja dat hoort wel bij op straat eten :)
|
V&d
|
iets anders..
maar k vinc graag :S |
mac omdat die o-v-e-r-a-l zit :)
|
Dat ligt aan mijn gezelschap, danwel tijd die ik beschikbaar heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik toch alle tijd van de wereld heb, dan regel ik gezelschap. ;) |
Citaat:
Stel je voor je was met mij in een willekeurige stad..:P we hebben alle tijd waar zou je eten?! |
Bakkertje Bart :)
|
Ligt eraan. Na het stappen wordt het vaak de kebabzaak. Als ik een middag in de stad ben eet ik wel eens een broodje bij een bakkerij er tussen door. Verder eet ik niet zo veel in de stad.
|
Pizzeria of anders gewoon lekkere Bram Ladage (friettent)
|
Waarom kun je geen dingen aanvinken? Ik bedoel...in een tussenuur haal ik wel eens een broodje kebab, ga ik naar Bakkerij Bart of naar een supermarkt. Voordat ik uit ga gaan we wel eens naar de McDonals en met mijn ouders eet ik wel eens in een restaurant. :)
|
MAOZ FALAFEL, bitch. Of Shakies op Centraal.
|
Dat is volledig afhankelijk van de situatie en tijdstip van dat moment. Maar het makkelijkst vind ik toch wel om ergens een frietje te halen.
|
Bakkerij Bartoss.! (y)
|
MacDonald's of V&D
Maar ik kom eigenlijk nooit in de stad |
Bakker Bart. (y)
Maar voor het avondeten dan naar de patatzaak. Ik ben niet zo op van de Mac maar soms word ik daar ook mee heengesleept. |
Ligt eraan. Wat er maar vegetarisch te krijgen is. Subway is altijd een van mijn favorieten, maar ook Bakker Bart vind ik cool. Of falafel bij een kebabtent.
En voor de weinige mensen hier die bekend zijn in Emmen en omstreken: Le petit bouchier. Geweldige lachen Turk werkt daar en ze zijn altijd royaal met saus en alles. |
kebab meestal
mcdonalds soms supermarkt soms |
In de pauze van mijn werk gaan we (collega's) naar een eetcafe in het centrum, heerlijke broodjes (y)
|
:p ik eet niet (y)
|
Subway (y)
|
Ik heb niet echt een vast iets, ik eet dan waar ik zin in heb...
Waarom kan ik maar 1 optie kiezen? :s |
waarom heb je "restaurant/café" niet als expliciete optie toegevoegd? beetje vreemd...
ik ga dus vaak gewoon lekker naar een eetcafeetje. en de chinees??? welke debiel gaat er in godesnaam ooit lunchen bij de chinees?! |
mac donald's of febo:o
|
subway (L)
|
Als ik in de stad ben met vrienden meestal mac. donalds na een film ofzo en daar voor ook nog een keer als we er vroeg zijn :o
|
Citaat:
|
ik kon maar een optie aanvinken.. dus ben ik voor de supermarkt gegaan, aangezien dat het meest recente is..
|
délifrance!
|
Haring
|
Citaat:
|
ik wil in Londen eten. En daar wil ik zo graag eten dat ik er zelfs uit de vuilnisbak zou eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
never trust teh british kitchen wij gingen een keer engelse pudding eten.. echt :D(N) \o/ |
Dat wisselt. Het liefst een leuk niet al te duur restaurantje
|
Kaas-ui bollen van de hema :D :D .
|
ik mis la place? ik heb nu bakkerij bart aangevinkt iig (Y)
|
Ik drink koffie bij de DE.
En heel soms eet ik bij de V&D. |
Kebabzaak, heel soms de Mac hoewel ik het over het algemeen naar karton vind smaken wat ze daar serveren en heel soms de V&D. ;)
|
Toekse pizza of broodje van de soepahmarkt.
|
Ik lust van al die tenten wel een hapje, eigenlijk. Wat het dichtst in de buurt is, dus.
|
bakkerij bart (y) en soms bij de V&D, ciabatta met roomkaas en verse jus d'orange <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |