![]() |
paar levenstijl vragen voor school
Wat is je naam?
Waar verdien jij geld mee en hoeveel heb je totaal te besteden? - zakgeld - kleedgeld - reisgeld - extraatjes - geld verdiend met baantjes - geld verdiend met vakantiewerk - studiefinanciering Hoe oud ben je? Waar geef je je geld aan uit en hoeveel? -Uitgaan -Kleren (merkkleding en hoeveel aan merk kleding dan -Telefoon -Cd/dvd’s -Computer -Eten/drinken -reizen -andere dingen? |
Wat is je naam?
Job Waar verdien jij geld mee en hoeveel heb je totaal te besteden? - zakgeld nee - kleedgeld 50€ - reisgeld nee - extraatjes nee - geld verdiend met baantjes 400€ - geld verdiend met vakantiewerk nee - studiefinanciering 70€ Hoe oud ben je? 20 Waar geef je je geld aan uit en hoeveel? -Uitgaan verschilt per maand -Kleren (merkkleding en hoeveel aan merk kleding dan niet echt merkkleding tenzij je Divided ook meetelt dus ongeveer 80 per maand -Telefoon 0 euro -Cd/dvd’s ik heb internet -Computer ik heb internet -Eten/drinken ik woon (nog) thuis -reizen ik heb ov -andere dingen? ja vanalles van ipods tot shag |
Bij het posten van dit soort vragenlijsten, graag eerst toestemming vragen aan de fb's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |