![]() |
Trekkend oogspiertje
Ik heb nu al bijna een maand last van een oorgspiertje dat op onregelmatige tijdstippen gedurende een minuut ofzo gaat trekken aan mijn rechteroog... en dit de hele dag lang... had ik vroeger ook wel 'ns (iedereen heeft dit ooit wel denk ik), maar nooit zo lang onafgebroken na elkaar.
HA zegt dat er niks aan te doen is... maar het is knap vervelend. Wie heeft dit ook? |
Wil je alleen weten wie dit ook heeft? (Dan hoort je topic meer op CG.)
OT: Mijn zusje en ik hebben dit ook. |
Ik heb dat als ik een nacht doorhaal of een tijd heel weinig slaap. Maar eigenlijk vind ik het gaaf, want dat is echt zo'n manische tic en als je dan ook psychotisch gaat grijnzen en mensen gaat aanstaren dan is het grappig. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer stress te vermijden en niet veel achter de computer te zitten.
Het schijnt dat je oog dan ook minder spastisch wordt ;) |
Ik heb het alleen als ik erg zenuwachtig ben of slecht geslapen heb. Probeer die situaties te vermijden, en verder zal genoeg groente en fruit ook wel helpen. ;)
|
ik heb dit ook regelmatig. Niet alleen in m'n oog, maar ook bijv. in m'n been :confused:
Gaat vanzelf over. Hoe meer aandacht je eraan geeft hoe langer het lijkt door te gaan ;) |
Citaat:
Ik weet niet of het bij mij door stress komt, misschien. Ik ben zovaak gestrest, dus kan best. Van het weekeinde had ik het in mijn wenkbrauw, ook irritant. Maar gewoon negeren werkt volgens mij het beste:o |
Ik vind het niet echt iets dat ik kan negeren... :o Maar het is bij mij gelukkig niet continu of honderd kaar per dag oid... ;)
|
Citaat:
OT: negeren is ook een goede tip. Het gaat vanzelf over. |
Heb ik ook wel eens last van, is irritant maar niet schadelijk ofzo. Is gewoon een zenuwtrekje.
|
Heb er ook wel eens last van, maar alleen als ik een chronisch slaaptekort heb. Heel vervelend, maar als je goed uitrust gaat het vanzelf wel weer weg.
|
haha dat heb ik ook en ik ga mense ook altijd vet vaag aanstare :P :evil: :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |