![]() |
Pop liefdesliedjes
Moet morgen mp3'tjes draaien op een valentijnsfeest op school ha ha.
Weet iemand nog leuke liefdesliedjes? Ik dacht bijv al aan the cure - close to me / love song marvin gaye - sexual healing foreigner - i want to know what love is kiss - i was made for loving you jamie lidell - game for fools Tips plz. (behalve cannibal corpse - fucked with a knife) |
Chain of Strength - True Till Death
|
blur - out of time is mijn favoriete "liefdesliedje", of het geschikt is voor op een feest weet ik niet.
|
oh en de avond bij wijze van kwinkslag afsluiten met 'no distance left to run', ook van blur :P
|
oh
zero 7 - sommersault kan wel opzich. |
En The Cuppycake Song natuurlijk.
|
|
groove armada - by the river
|
Love shack. (y)
Deze dus.. Beste dansliefdesnummer ooit, door de beste band ooit. Als ze hier niet op los gaan weet ik het ook niet meer. |
Citaat:
ook maar wat motown erbij i guess : http://www.youtube.com/watch?v=6TmkM_UeWuk hoppa tavares - heaven |
wet wet wet - love is all around us
|
Friday I'm In Love. Die had je dan toch ook wel moeten weten.
|
Strapping Young Lad - Love?
|
the cure - friday, i'm in love stipt op 1.
aberfeldy - love is an arrow. beck - think i'm in love. the beatles - love me do. the doors - love me two times. union of knives - evil has never loved you. the kooks - you don't love me. herman brood & his wild romance - i love you like i love myself. etc. |
postal service - clark gable
kings of covenience - love is no big truth das pop - you zita swoon - De Quoi a Besoin l'Amour |
Citaat:
en inderdaad een hoop van kok. |
cannibal corpse - fucked with a knife
|
John Mayer - Your body is a wonderland
En wel meer van JOhn Mayer is als liefdesliedje te bestempelen. Maroon 5 - She will be loved En 9 million bicycles van Katie Melua. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nazareth - love hurts
iets van bon jovi |
jet - are you gonna be my girl?
wel liefde, wel pop. |
toontje lager- stiekem met je gedanst
doe maar- 32 jaar (sinds een dag of twee) vof de kunst- suzanne de jazzpolitie- liefdesliedjes |
ik denk dat accidentally in love van de counting crows en these words van natasha bedingfield het wel goed zullen doen als het publiek mainstream is
|
en een of ander radiozend0r had een valentijns top zoveel
|
heeft tokyo hotel geen hartverscheurend liefdesnummer?
|
Citaat:
dashboard confessional is altijd wel hartverscheurend. Moet er echt 'love' in voorkomen? Er zijn anders zoveel meer liefdesliedjes. frou frou - let go yeah yeah yeahs - maps death cab - company calls the spinto band - trust vs mistrust En ik zie nu pas dat het al geweest is, maar ach. |
Stimmen der Stille - Ich Habe Mich Verliebt.
Ideal - Rote Liebe. Gene Loves Jezebel - The Motion of Love. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |