![]() |
koffie vraagje
Hoi,
Voor een project op school moeten we een nieuw product bedenken. We hebben bedacht een soort van koffiewekker te maken, zodat je de dag gelijk kan starten met cafeïne. Ik doe een klein onderzoek naar de doelgroep. Zouden jullie aub de volgende vragen willen beantwoorden? Leeftijd, studie/schooltype? Drink je veel koffie? Ja/nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Koffiewekker? Ja/nee Commentaar? .......... Dankjewel! :bloos: |
Leeftijd, studie/schooltype? 23, hbo-v Drink je veel koffie? wat is veel? 7/6 koppen per dag Begin je de dag met koffie? ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja Koffiewekker? nee Commentaar? lijkt me niet nuttig, ik heb een senseo en daar loop ik meteen heen als ik wakker word, is zo klaar. |
Leeftijd, studie/schooltype?
22/geen Drink je veel koffie? Ja/nee Nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Nee Koffiewekker? Ja/nee Nee Commentaar? .......... Senseo's (y) |
Citaat:
|
20, 4-mbo, verpleegkunde Drink je veel koffie? Ja/nee Soms. Begin je de dag met koffie? Ja/nee Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Ja Koffiewekker? Ja/nee Van mij hoeft het niet. Commentaar? .......... Geen. |
20, mbo vormgeving Drink je veel koffie? nee Begin je de dag met koffie? soms met koffie, soms met thee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? nee Koffiewekker? nee Commentaar? Voor mij niet nodig, weet 's ochtends pas of ik zin heb in koffie of thee. |
cross.
|
21 - OTC Chinees - HBO Drink je veel koffie? Best wel Begin je de dag met koffie? Soms wel, meestal toch met thee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Nee, wat moet ik met koffie naast m'n bed? Koffiewekker? Nee Commentaar? Slechte enquete. Je concept is niet duidelijk, waardoor de resultaten die je hiermee behaalt niet bruikbaar zullen zijn voor je onderzoek. Ik begrijp eruit dat je wilt weten of mensen interesse hebben in wakker worden met een koffiewekker die een vers kopje zet, maar het blijft een beetje vaag. |
Citaat:
|
slecht idee, ik denk dat iedereen eerst even wakker zou willen worden voordat ze zin hebben ik een kop koffie
|
19, 5 Havo Drink je veel koffie? Ja/nee nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee nee Koffiewekker? Ja/nee nee Commentaar? .......... Ik drink geen koffie en volgens mij bestaat er al zoiets. |
18, journalistiek, hbo Drink je veel koffie? Ja/nee Drie koppen per dag ongeveer Begin je de dag met koffie? Ja/nee Als ik tijd heb Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja. Koffiewekker? Ja/nee Neen. Commentaar? .......... Senseo (n) |
21 - Taalwetenschap WO Drink je veel koffie? Nee Begin je de dag met koffie? Nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Nee Koffiewekker? Nee Commentaar? Het bestaat al, geloof ik. Gewoon een soort Senseo met timer, je hebt ook gewone koffiezetapparaten met timer. |
Citaat:
|
20, SPH Drink je veel koffie? Ja/nee soms wel, soms niet. Begin je de dag met koffie? Ja/nee nee, meestal neem ik later op de dag koffie. Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee nee. Koffiewekker? Ja/nee nee, lijkt me niet echt een heel goed idee. Commentaar? .......... ik weet van mezelf dat ik vrij lang doe over wakker worden, en als ik dan eenmaal wakker ben, is die koffie alweer koud. |
Leeftijd, studie/schooltype? 23, HBO
Drink je veel koffie? Ja/nee nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee nee Koffiewekker? Ja/nee nee Commentaar? .......... nee |
19, uni Drink je veel koffie? nee Begin je de dag met koffie? nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? nee Koffiewekker? nee |
17, HBO-V Drink je veel koffie? Ja/nee 5-7 koppen per dag Begin je de dag met koffie? Ja/nee Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Ja Koffiewekker? Ja/nee *edit* Neuh.. ik word niet altijd om dezelfde tijd wakker, en kan zelf ook wel koffie maken ;) Commentaar? - |
22, Psychologie, WO Drink je veel koffie? Nee, hooguit twee koppen op een dag Begin je de dag met koffie? Nee, met water of thee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Nee, ik word 's ochtends zelfs misselijk van de geur van koffie Koffiewekker? Nee Commentaar? Zie het commentaar van anderen: je concept is niet duidelijk |
Citaat:
Studie: HBO conservatorium Drink meestal rond de 20 koppen per dag Begin de dag met Koffie Verse geurige koffie naast mijn bed zou wel fijn zijn, maar dan word ik wel erg lui. Koffiewekker? Waarom, met welk doel? Het eerste wat ik doe, als ik wakker ben, is koffie zetten, en een shagje draaien. |
Ik lust helemaal geen koffie dus ik beantwoord al je vragen met nee
(m'n leeftijd zie je hiernaast en ik studeer dit jaar af aan de ALO (=hbo)) |
Ik wil liever ook niets van koffie weten, dus ook nee.
|
6 vwo Drink je veel koffie? Ja/nee wat is veel. over het algemeen 2-4 koppen, soms geen, soms meer. Begin je de dag met koffie? Ja/nee nee, niet altijd. Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? opzich. niet per definitie noodzakelijk. Koffiewekker? wellicht. meevallende prijs/goed gebruikersgemak oke, maar ik sta niet te springen. Commentaar? koffiewekker? |
21, mode Drink je veel koffie? nee Begin je de dag met koffie? soms Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? nee, koffie op de lege maag is zeer slecht voor je. Koffiewekker? nee Commentaar? koffiezetapperaten met een timer bestaan al. |
18, tweedejaars biologie (WO) Drink je veel koffie? Nee Begin je de dag met koffie? Nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Nee Koffiewekker? Nee Commentaar? .......... |
Drink je veel koffie? Ja/nee
Begin je de dag met koffie? Ja/nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Koffiewekker? Ja/nee |
17, mwd, hbo Drink je veel koffie? nee Begin je de dag met koffie? nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? nee Koffiewekker? nee Commentaar? |
Citaat:
|
18, Sport & Mangement, Hanzehogeschool Groningen.HBO Drink je veel koffie? Ja/nee Nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee NEEE!! Koffiewekker? Ja/nee Nee Commentaar? .......... Koffie is vies :cool: |
Drink je veel koffie? Ja/nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Koffiewekker? Ja/nee Commentaar? .......... 17 6 vwo (e&m) nee nee ja, want het ruikt lekker nee ik drink geen koffie, alleen heeeeeeeel soms als ik op zaterdag of zondag ochtend voor 7 uur op moet en de hele dag buiten ben.. en de vorige avond laaaaat sliep! maar anders niet (dit is ongeveer 6 keer per jaar max.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
18, 6gym N&G Drink je veel koffie? Ja/nee Ja, mijn oma kwam al toen ik 5 was aanzetten met koffie en sinds dien ben verkocht. Begin je de dag met koffie? Ja/nee Ja, en eten. En thee. Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Ja. Koffiewekker? Ja/nee Nee Commentaar? Nee hoor. |
- 21 jaar, beeldende kunst, HBO Drink je veel koffie? Ja/nee - nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee - nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee - nee Koffiewekker? Ja/nee - nee Commentaar? - Espresso, want gewone koffie is te slap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
21, geen studie, ik werk. Drink je veel koffie? Ja/nee nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee nee Koffiewekker? Ja/nee nee. Commentaar? .......... Ik heb dit idee al eens gezien, er is een huis gebouwd, en dat heet 'het huis van de toekomst'. Dan kan je alles instellen, ook een koffiewekker. Ik vind het ook iets voor luie mensen. Hoeveel moeite is het nou om ff koffie te zetten. En als je dat dan toch wilt, kan je dan niet gewoon een timer instellen, met zo`n speciale stekker :confused:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Drink je veel koffie? Ja
Begin je de dag met koffie? Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja Koffiewekker? HUH?? |
21, wo geneeskunde Drink je veel koffie? nee Begin je de dag met koffie? nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Ik zou er geen problemen mee hebben als dat naast me stond :confused: maar ik denk niet dat ik het zou opdrinken. Koffiewekker? Ja/nee wat? of ik die een wil? of ik het een goed idee vindt? formuleer je vraag eens wat duidelijker. Om dan maar overal op te antwoorden: ik hoef er geen, ik vind het wel een goed idee maar veel koffiezet aparaten hebben een timer dus het bestaat allang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |