![]() |
Cafeine vraagje...
Hoi,
Voor een project op school moeten we een nieuw product bedenken. We hebben bedacht een soort van koffiewekker te maken, zodat je de dag gelijk kan starten met cafeïne. Ik doe een klein onderzoek naar de doelgroep. Zouden jullie aub de volgende vragen willen beantwoorden? Leeftijd, studie/schooltype? Drink je veel koffie? Ja/nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Koffiewekker? Ja/nee Commentaar? .......... Dankjewel! :bloos: |
Boycot!
|
Leeftijd, studie/schooltype?
16, bijna 17. Ik studeer ja. Schooltype? Eh. Drink je veel koffie? nee, nooit Begin je de dag met koffie? nee, met een slok water Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? /misschien, als ik het ooit lekker ga vinden Koffiewekker? nee |
Leeftijd, studie/schooltype? 19, studieloos, WO
Drink je veel koffie? Ja Begin je de dag met koffie? Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja Koffiewekker? Ja Commentaar? De dag direct starten met cafeïne vind ik geen slecht idee, maar of ik een koffiewekker zou willen hangt af van de prijs en de handigheid en zo. Maar dit idee kan je toch eigenlijk makkelijk realiseren door een timer te gebruiken (zoals je die bv. voor verlichting gebruikt) en daar je koffie-apparaat op aan te sluiten? :o |
Leeftijd, studie/schooltype? 19, Rechten, WO
Drink je veel koffie? Ja Begin je de dag met koffie? Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja Koffiewekker? Ja Commentaar? Neuh |
Citaat:
En het is nutteloos dat ik die enquete invul, want ik kan koffie niet verdragen, al vind ik het lekker. Geur (y) om wakker te worden, maar dan nog kan ik er zo weinig mee, dus ik behoor niet tot de doelgroep. |
20M Voeding & Gezondheid WO Drink je veel koffie? Ja/nee Nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee (Neem ik) niet altijd de tijd voor Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Ja lijkt me wel lekker Koffiewekker? Ja/nee Ja als het niet te veel kost Commentaar? .......... nein |
19, geen Drink je veel koffie? Ja/nee Nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Nee Koffiewekker? Ja/nee Dit is geen vraag? Commentaar? Ik houd niet zo van koffie. |
Citaat:
|
Als jij dat persé wil, de enige die zich druk lijkt te maken, ben jij :)
Daarnaast heeft de ts het duidelijk over een doelgroep: caffeïnegebruikers, dus deze vraag staat perfect hier. |
crosspost
|
20 / HBO Drink je veel koffie? Ja/nee Wat is veel? Atm ongeveer 2 à 3 bakken koffie per dag (afhankelijk van het aantal tussenuren :p) (Off topic: Beter operationaliseren van de vraag was leuk geweest, had je ook beter bruikbare antwoorden gehad. Met ja/nee weet je nog niks.) Begin je de dag met koffie? Ja/nee Nee Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Niet per se. Koffiewekker? Ja/nee Nee Commentaar? .......... Senseo ftw. |
Leeftijd: 21. Studie/Schooltype: MBO detailhandel BBL Drink je veel koffie? Wat is veel? Ik drink zo'n 4 tot 10 koppen op een dag wat heel veel verschild omdat ik nou een keer soms vrij ben en soms niet en als ik niet vrij ben drink ik meer koffie. Begin je de dag met koffie? Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja. Koffiewekker? Ik vraag me af hoe jullie dit willen gaan uitvoeren en sluit me eigenlijk wel aan bij het idee van de timer voor de stroom op het koffiezetapparaat welke ik hier nu ook af en toe gebruik voor m'n DVD speler en versterker zodat die als wekker dienen. Commentaar? Kofie FTW |
ik hou niet echt van koffie, en de naam koffiewekker is ook gejat as hell
www.koffiewekker.nl |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=33
"Een topic mag niet in meerdere fora geopend worden, crossposten is dus verboden. " ik denk trouwens dat ie op eten en drinken beter past |
Citaat:
Leeftijd, studie/schooltype? 18, op dit moment niets Drink je veel koffie? Ja/nee Ja, zo'n 12 koppen. Maar ik probeer daarmee te stoppen Begin je de dag met koffie? Ja/nee Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Prima (y) Koffiewekker? Ja/nee Nee |
Citaat:
|
Leeftijd, studie/schooltype? 18, sociale geografie universiteit.
Drink je veel koffie? Ja Begin je de dag met koffie? Ja Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja Koffiewekker?nee Commentaar? .......... |
Citaat:
2. Op dagen dat ik werk, drink ik zo'n 7 koppen koffie. 3. Ik zet mijn senseo zelden aan... Zodra ik op school of werk ben, storm ik meteen op de koffie af... Dat wel :) 4. Ik ontwaak liever met mijn gebruikelijke douche, ontbijtnieuws en sigaret! 5. Koffiewekker? ik hoef niet direct caffeine... 6. Commentaar? Succes met je opdracht. |
21, werk. Drink je veel koffie? Nee. Begin je de dag met koffie? Nee. Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Nee. Koffiewekker? Nee. Commentaar? I don't get it, koffiewekker? :/ Bawls.(y) |
19, HBO Drink je veel koffie? Ja/nee Redelijk Begin je de dag met koffie? Ja/nee Soms, als het heel vroeg is, ik moeilijker op heb kunnen staan dan normaal of als ik een tentamen heb Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Nee, dan zou ik volgens mij over mijn nek gaan. Ik moet het eerste kwartier (eigenlijk voordat ik ff gedoucht heb) niets van eten, drinken of andere mensen hebben. Koffiewekker? Ja/nee Nee Commentaar? Misschien als hij heel goedkoop is of ik hem krijg van iemand dan zou ik hem wel gebruiken. Dan zet ik hem beneden neer en stel ik heb 20 minuten later in ofzo. |
20 / M / HBO, ik geef dolenthousiast het anwtoord 'ja' op alle vragen, en wil nog even kwijt dat ik dit het beste idee van de afgelopen eeuw vind.
Wakker worden door de geur van een sterke bak koffie, dat zou mijn leven compleet maken. |
26, HBO(3 jaar geleden). Drink je veel koffie? Ja/nee Nee Begin je de dag met koffie? Ja/nee Alleen als ik moet werken Zouden jullie wakker willen worden met n vers kopje koffie naast je? Ja/nee Nee! Koffiewekker? Ja/nee Ik haat alle wekkers dus nee Commentaar? .......... Geef mij maar cola ;) |
17 jaar (oke oke bijna 18 :P). Drink je veel koffie? Ja/nee Vaak zo'n 4 á 5 koppen per dag. Is dat veel? Begin je de dag met koffie? Ja/nee Vaak wel. Zouden jullie wakker willen worden met een vers kopje koffie naast je? Ja/nee Ja! Handig, want ik heb 's ochtends vaak haast en als het al klaar staat is dat een heerlijke luxe. Koffiewekker? Ja/nee Ja, graag! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |