![]() |
Blauwe nagel
Een paar weken geleden besloot iemand met zijn noppen op mijn grote teen te gaan staan tijdens een voetbalwedstrijd. Mijn teennagel heeft een dag pijn gedaan en daarna was het over. Hij heeft inmiddels al wel een pikzwarte kleur.
Wat ik wil weten: Komt deze er zelf af of moet ik hem een handje helpen? Groeit er een andere nagel onder? |
Bij mij ging het vanzelf weg. Het groeit eruit zegmaar, alleen duurde het wel een maand of 9 voordat je er niets meer van zag... Maar mijn haar/nagels groeien ook extreem langzaam.
|
Het groeit er vanzelf af. Als er een nieuwe nagel onder groeit, wordt deze vanzelf eraf gedrukt.
|
Heb het ook gehad, gaat vanzelf weg.
|
heb ik ook gehad! je mag hem er vooral niet aftrekken! anders kan je de onderliggende nagel die nog week en zacht is beschadigen, dat deed ik dus en nu heb ik een misvormde teennagel :D
|
Voor als het nog een keer gebeurt en het doet pijn: een naald goed heet maken en rustig door je nagel duwen.. dan kan het bloed weg en is de druk er een beetje af.
En vervolgens geduldig wachten totdat je nagel er af valt. Duurt meestal een paar manden. Succes :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |