![]() |
Welke schoenen met stappen!
Heej,
k ga zaterdag voor t eerst uit:p,, maare wat voor een schoenen doen jullie aan? *kus* :D |
:confused: Ligt er toch zeker aan waar je naartoe gaat? Maar als je zó'n tiepje bent laarzen, zo hoog mogelijk. Zo ordinair mogelijk
Áls hè. Bovendien hoort dit hier niet. |
|
Gewoon... van die met veters? :confused:
Ik kijk ook altijd naar mensen die rare schoenen aan hebben en lach ze dan uit, dus uitkijken. |
handschoenen... (t is koud buiten)
|
afgetrapte sneakers die al smerig zijn van alle bier en rotzooi en die nog smeriger mogen worden ftw.
;) |
Citaat:
|
als je naar een kroeg/disco gaat niet je nette kalfsleren schoenen, grote kans dat de grond er niet perse heel schoon is.
|
totaal naakt, dûh
|
I wear converse in the morning
I wear converse at night I wear converse in the afternoon and damn, that feels all right I wear converse in time of peace and too in time of war I wear converse before I wear converse -and then converse once more- <3 |
Citaat:
Schoenen die beetje oud zijn omdat ze toch wel vies worden, en die leuk zijn en geen open neus voor t geval dat je op je tenen getrapt wordt:p |
Je bent nog te jong om uit te gaan, ik kan je dus helaas niet helpen.
|
Hangt er vanaf waar je heenwilt. Als je met je DussHhii's gaat StappPpuh doe dan vooral roze laarzen aan ofzo.
Als je gewoon met van vrienden uitgaat, doe dan aan wat lekker zit. |
ik zou voor lage gympen gaan!
op hakken wil je niet lopen op de meeste plaatsen, sowieso wroden schoenen snel en vaak heel vies! |
Geen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LekkUrr mt mYn diínnutJuhssz. :hihi:
|
Citaat:
En wat voor dat ze met vrienden uitgaan? Nou dan. ¬¬ |
wij gebruiken hier gewoon stappen met vrienden :)
|
Dat bedoel ik. ;)
|
Citaat:
|
Kistjes.
|
klompen
|
Citaat:
Verder trek je vooral aan wat je zelf leuk vindt en lekker zit. Kijk van tevoren even waar je heen gaat, in sommige gelegenheden word je niet binnengelaten met sportschoenen. |
Ik heb altijd gewoon leren laarzen aan. Die kan ik de volgende dag zo weer oppoetsen.
Sommige vriendinnen hebben ook al wel oude vertrapte gympen aan. Je moet in ieder geval wel schoenen aan doen waarop je de hele avond goed kunt lopen en dansen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
http://www.leathercoatsetc.com/image...biker-boot.jpg
Maar dan wel met Bike-Chains en bijpassende ketting met studs van gehard staal. |
Je schoenen worden toch niet of nauwelijks gezien dus zorg dat ze niet te duur/te mooi/dierbaar whatever zijn want er is dikke kans dat ze in contact komen met as/bier/glas.
|
Schoenen die vies mogen worden en waar je flink wat uurtjes op kan staan en dansen.
Ik heb meestal gympen of laarzen aan. |
Van wie is dit een UC?
|
:d
|
Citaat:
(redelijk) platte, ingelopen schoenen dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zal dan wel verspreiden dat ze maar weinig tijd hebben om d'r te palen. |
Citaat:
|
stiletto heels of course
|
Schoenen die vies mogen worden en lekker lopen zodat ik rustig de hele avond kan dansen (y)
|
Citaat:
|
gympen bij gewoon uitgaan
soms pumps, sommige feesten |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzinnig antwoord was dat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |