![]() |
zusje
was er vanavond op(rtl 4)
wat vonden we ervan?? |
Ik hem um gezien.. Beetje vaag verhaal maar wel heel erg voorspelbaar. Je weet natuurlijk meteen dat die zus en vroer het gaan doen, tenminste dat had ik.. Ik vond hem niet bijzonder goed ofzo... niet zo grappig, zoals meestal wel in nederlands films.. Nouja, ik miste iets. Er zat niet zoveel spanning in en geen momenten die je daarna nog steeds heel comisch vond ofzow.. Behalve dat stukje met herman brood vond ik wel leuk maar das was zo ongeveer het enige..
Wat jij? Rosie |
bahh, een kutfilm
|
Ik vond het verhaal ook niet zeer boeiend, maar wel leuk. De manier van filmen en de verhaalopzet vond ik wel heel erg (y)
Dat stukkje dat die Ramon in de metro zijn 'excuses' ging aanbieden vond ik ook koel! |
Ik vond de film dus echt super goed...
Mooi verhaallijn, mooi uitgewerkt, opbouw zat goed in elkaar. Mooie ontknoping ook. Echt knap gedaan allemaal... |
origineel idee... maar ik snapte in het begin al wel een beetje wat er achter zat ik vond het grappig dat die martijn de hele tijd zo droog deed :D
|
ooit al een keer gezien, toen vond ik hem erg voorspelbaar, maar verder wel grappig...
nou nog een keer begonnen met kijken, maar na 15 minuten gestopt.... vond hem dus echt niet leuk!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |