![]() |
Hoe begin je anaal?
Ff anaal..
|
|
Begin es met het aanpassen van je woordkeuze. Strontgat is nou niet echt een fijne benaming he..
|
Bedankt voor serieuze reacties (n)
|
Glijmiddel.. anders kan het behoorlijk pijnlijk worden.
|
Je begint er eens over, zonder het woord 'strontgat' te gebruiken, en vervolgens koop je veel glijmiddel en goede condooms (wel verstandig bij anale seks) en ga je 't voorzichtig proberen. Voorzichtig als in; als 't niet meer fijn is, dan stop je even en gebruik je een nieuwe lading glijmiddel.
|
Citaat:
Introduceren? "Hoe denk jij over anale seks lieverd?" |
Meestal na de eerste keer "normaal", om er achter te komen wat ze wel/niet wil. Vaak blijkt weken/maanden achteraf dat er nog dingen zijn die zij (of ik) stiekem wel wil, maar oraal (als dat niet al meteen bij het voorspel zat) en/of anaal zijn wel inkoppertjes.
Het is echt niet raar als je dat vraagt. Wat wel raar is, is als je het brengt op de manier "hee, zal ik `m eens goed in je schijtgat proppen?". Als we het toch over inkoppertjes hebben. |
gewoon doen, als ze het niet leuk vindt, merk je het snel genoeg.
en indien gewenst, pas je de doggy-punch toe |
Citaat:
|
Citaat:
|
De TS klaagde dat de helft van de posts offtopic waren (waarvan de helft weer van hemzelf) dus ik heb het één en ander verwijderd. Graag ontopic nu.
|
Gewoon eerst proberen met iets kleins , zoals tandenborstel.
Gaat goed? swoeloe derin. Hier ook gedaan , ging goed (y) |
het is ook prettig als j eerst aan het gevoel/idee denkt dat er iets in j kont zit.. maar ja, vaak hoor j dat het minder subtiel ging als bij mij
en dit doe j natuurlijk nadat hij/zij het wel 's wil proberen |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Gewoon vragen. En als ze wil, komen jullie er zelf vast wel uit hoe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn niet altijd bezet hoor, Roelof, maar meestal willen ze je gewoon niet doen. ;)
|
hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde de doggy punch, maar dat kan in de diverse lands-streken anders heten. bottomline is hetzelfde... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
je neemt haar gewoon op zijn hondjes dan plotseling trek je hem eruit, en je propt hem in haar anus ze draait zich op, met een geschokte blik en vraagt: wat de fuck doe je? en op dat moment haal je uit naar haar smoel. dat is doggy punch. ( maar nogmaals, ik geef toe dat het hetzelfde kan zijn als de donkeypunch, zoniet: uitleg graag ) |
Het schijnt juist dat dan omdat je haar buiten westen slaat(wat dara de lol van is weet ik niet), haar anus zich flink aanspant, en dat dat een prettig effect heeft:)
|
Bij een donkey punch is het naar mijn weten juist de bedoeling dat je de persoon in kwestie een harde klap in de nek geeft, met de gevolgen die zojuist door Thijsjuh-ijsjuh zijn beschreven. :)
|
Citaat:
@Louis: ik denk dat dit gewoon een kwestie is van klok-klepel van jouw kant, no offense ;). |
|
Wat een site :D
“I was banging this one night and I donkey punched the bitch so hard she passed out!” “What happened after that?” “I fell asleep. What else?” “Hear hear! Bravo!” |
Citaat:
|
Een donkey punch de kringspier aanspannen? Ik weet 't nog beter. Neuk d'r anaal en druk twee vingers achter in de keel, kotst ze de hele boel onder! Dán staat de kringspier pas onder druk!
|
Citaat:
Het is moeilijk, maar donkey punch is denk ik de winnaar. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het glijdt dan misschien wel wat beter;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
muts... en je bent geslaagd :D |
ieder op ze eigen manier
|
Citaat: