![]() |
Red Alert en Vista
Ik ben nogal een zware fan van Red Alert (en de andere games van Westwood). Maar kan ik dit nog wel draaien op de nieuwe Vista ?
Als het standaard niet kan, zijn er dan bepaalde programmas die dit kunnen mogelijk maken ? |
red alert is een oud spel, ik denk niet dat je het kan draaien op vista. Ik denk wel dat er zoiets bestaat dat je het kan launchen op een windows 2000 driver ofzoiets..
|
En dat is dan binnen Vista ?
(Ik speel het nu op XP Pro, en dat gaat perfect, maar via mijn school kan ik Vista gratis krijgen, dus waarom niet upgraden dan ... :p ) |
Jouw RA draait wel prima? Ik moet steeds alt tabben als er een video begint te spelen omdat anders het scherm er raar uitziet. =\
Heeft Vista geen emulatiemodus? |
Yup, draait perfect. Natuurlijk wel zien dat je beeld instellingen goed staan in RA, kheb de mijne ook op compabiliteitsmodus windows 95 gezet.
|
Citaat:
|
Originele Red Alert of de "First Decade" versie? :)
De First Decade versie is aangepast om te werken onder XP dus die zou ook onder vista moeten werken. De originele versie verwacht ik eigenlijk niet dat die het nog doet :o |
Dank u voor die info.
Ik heb ze beiden, de originele versie en the first decade, dus dat komt wel goed dan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |