![]() |
korte funny gedichies
kan iemand me aan een paar korte funny gedichie's helpen.
Je weet wel die je in de gemiddelde schoolagenda vind....... Thanx alvast!!!!!!! |
zelf zal ik er ook ff een paar melden die ik al weet:
Don't be sad Don't be blue Frankenstein was ugly too! Ik hou van jou Ik blijf je trouw Tot dat ik van een ander hou.... Liefde is eeuwig.... Alleen de partners wisselen.... (niet echt een gedichie maar ja...) I |
Zie je zulke slechte weet ik,dusse als jullie me kunnen helpen....?
|
roses are red
violets are blue most poems rhyme but this one doesn't |
ik wil je
ik wil je kussen ik wil je kussen op ik wil je kussen op bed ik wil je kussen op bed leggen :rolleyes::p |
jij was degene die daar stond
jij met die glimlach om je mond jij bent degene die ik zoek jij met die levi broek jij bent nog steeds wat ik altijd al van je vond De grootste klootzak die er maar bestond. Ik hou van jou jij van je scooter, jij brak mijn hart, ik je scooter. |
Ik ben voor je gevallen
zomaar op straat Ik zag je ogen maar de stoeprand te laat :D |
ik hou van het leven
ik hou van de zon ik open de deuren en pleur van het balkon die is al oud, maar hij blijft leuk ;) Genesis |
Weet je nog
Toen in de schuur Je kuste mij niet Maar de muur :rolleyes: |
rozen zijn rood
viooltjes zijn blauw stront stinkt vreselijk het ruikt naar jou |
ergens op School&Studie stond een heel topic vol met agendagedichtjes.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook |
Birdy birdy in the sky, left a poopie in my eye.
Me don't care, me don't cry, me just happy that a cow can't fly!! rozes are red, violets are blue, frankenstein is ugly but what the hell happend to you???? Wie leeft als een beest, viert z'n hele leven feest. :rolleyes: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik hou van twee dingen; van een roos en van jou. Van een roos heel even, maar van jou m'n hele leven Hoe kan ik verdrietig zijn en tegelijk zo blij ... is 't om dat ik weet ... jij bent pas morgen weer bij mij I miss you ... I need you ... More and more .... each day I love you ... more than words ... can ever say Wherever you go, whatever you do, may god's angels watch over you. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Die laatste paar vind ik wel sweet vooral de eerste ervan! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |