![]() |
nieuwe pc...
denken jullie dat deze pc goed genoeg is om world of warcraft op te draaien?
HP Pavilion PC Zeer krachtige en compacte PC. Voorzien van o.a. - Intel Celeron D processor 356 - 1024 MB intern geheugen - 160 GB vaste schijf - ATI Radeon Xpress 1100 videokaart - DVD +/- brander met Dual Layer - Lightscribe - 9-in-1 geheugenkaartlezer |
Ik durf te betwijfelen of het er uberhaupt op zal draaien, zelfs op de laagste settings. Die processor is niet veel soeps en die videokaart is al helemaal kaas.
|
Nee.
|
Daar kun je wat Office op draaien en dvd's branden en dan houdt het echt wel op.
Spellen zullen daar niet tot extreem bagger op draaien. |
Een PC met Intel Celeron-processor is per definitie niet een "zeer krachtige PC" omdat de Intel Celeron-processor nu eenmaal de gecastreerde budgetlijn van Intel is. Dus dit is pure marketingpraat waar je niet in moet trappen.
|
Tjah, vervelend.
|
nou het doet het prima dus ik zeg: HAHA
heb een lvl 15 hman mage:D |
heb er ook windows vista op ziet er mooi uit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie zijn gewoon verwend ofzo :D
|
********** schreef op 22-02-2007 @ 11:17 :
Toch blijft het bagger nou....niet dus |
dude mijn laptop heeft nog een betere videokaart, en een betere processor
|
Mja, als jij tevreden bent met WoW @ 640x480 en uiteraard zonder AA en/of AF en shadows op 25 fps moet je vooral zo'n pc kopen. :D
|
het gaat toch om de gameplay!
|
Citaat:
|
WoW draait op behoorlijk crappy systemen, zelfs op laptops waarin on-board Intel Extreme Graphics crap zit en 512MB ram (zoals die van mij). Dus dat het draait verbaasd mij niet. Ikzelf zou echter niet tevreden zijn met de daar bij komende 10fps wanneer er andere characters in je scherm rondlopen en gebruik mijn laptop dan ook alleen in noodgevallen.
Maargoed, misschien ben ik op dat gebied dan wel verwend ;) . |
Een Celeron D is helemaal zo slecht nog niet in vergelijking met oudere Celerons, die inderdaad echt bagger waren. Echter door het extreem goedkoop worden van normale (als in: niet budget) processoren zoals de single core P4 en de Athlon 64 heeft de Celeron mijns inziens weinig bestaansrecht meer.
|
voor wow boeit alleen ram geheugen. 1 gig is zat. de videokaart is al overkill, tenzei het shared memory is. Processor weet ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
deze pc is niet zeer krachtig, echt niet. Mn laptop houdt t nog bij, vrees ik. (en, celerons zijn m.i. voor kantoorpc's en laptops, niet voor game-pc's. En kleine tip : videokaarten met 'xpress' in de naam zijn niet 'expres-snel' maar langzaam ;)) |
ach whatever wow doet het prima dus ben ik blij niks geen lag ofzo :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
De TS heeft een PC en verder hebben we hier denk ik niet meer zoveel aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |