Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   CS probleem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=154395)

Psykoman 09-07-2002 22:09

CS probleem

ik heb halflife generation gekocht en als ik cs wil spelen kan dat alleen op sofware bij videomodes als ik opengl of direct3d pak en dan ga ik naar een server dan krijg je zwart beeld et met oranje letters loading en dat blijft er dus voor altijd dus blijft hij hangen hoe kan dit ??? ik heb een sistray video kaart en hij deed het eerst bij mij wel toen had ik hem gekopieerd en nu dus de echte en nud oet hij het niet help me !!!

ZonerX 09-07-2002 22:29

In 1 woord:
PATCHEN

Je wil niet weten hoe nichterig HL/CS/BS over versies is.

CryptapiX 10-07-2002 08:38

ten eerste raad ik je aan om niet de counterstrike cd te installeren die je erbij hebt gekregen
maar gewoon halflife installeren en dan de MOD downloaden
(games.xs4all.nl/downloads dan de halflife patch en de cs mod versie files downloaden)

dit omdat je bij de retail versie (cd) niet de originele wapens krijgt van de wapens (bij mod wel)

als opengl niet ondersteunt zou worden zou er iets komen te stan als open gl is not supported by your videocard..

als hijblijft hangen..
reinstall halflife en cs even en zorg voor nieuwste drivers voor je vidkaart en de nieuwste patches van hl en cs

Psykoman 10-07-2002 11:35

Citaat:

CryptapiX schreef:
ten eerste raad ik je aan om niet de counterstrike cd te installeren die je erbij hebt gekregen
maar gewoon halflife installeren en dan de MOD downloaden
(games.xs4all.nl/downloads dan de halflife patch en de cs mod versie files downloaden)

dit omdat je bij de retail versie (cd) niet de originele wapens krijgt van de wapens (bij mod wel)

als opengl niet ondersteunt zou worden zou er iets komen te stan als open gl is not supported by your videocard..

als hijblijft hangen..
reinstall halflife en cs even en zorg voor nieuwste drivers voor je vidkaart en de nieuwste patches van hl en cs

nou dat heb ik dus gedaan maar wat voor patches bedoel je.
de upgrades ?? die heb ik dus en hij doet het ook maar alleen op software. en hoe kan ik die nieuwe drivers halen ??? :confused:

jdiezrequejo 10-07-2002 13:23

Citaat:

Psykoman schreef:

nou dat heb ik dus gedaan maar wat voor patches bedoel je.
de upgrades ?? die heb ik dus en hij doet het ook maar alleen op software.

Dus jou Half life versie is versie 1.0.0.5 ?

Citaat:

en hoe kan ik die nieuwe drivers halen ??? :confused:
Wat is jou video/grafische kaart?

Psykoman 11-07-2002 21:05

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

Dus jou Half life versie is versie 1.0.0.5 ?
ja de nieuwste dat klopt volgens een vriend

Wat is jou video/grafische kaart?

sistray300

UnknoWn EntiTy 11-07-2002 23:06

Citaat:

Psykoman schreef:

sistray300

nooit van gehoord.

Ga naar de site van de fabrikant (sistray?) zou ik zeggen.
Daar zullen wel drivers staan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.