![]() |
Besneden of ?
Vinden vrouwen een besneden penis fijner/mooier dan een onbesneden penis ?
|
Ja. En sommige mensen niet.
|
Dat verschilt per persoon he.
In andere landen worden veel meer mannen besneden en kijken vrouwen er nogal van op als een man niet besneden is, dan vinden ze het sneller lelijk/ongeween/niet hygienisch. het maakt mij persoonlijk niet uit. |
kheb nog nooit een besneden piemel gezien
|
Citaat:
|
Besneden (y) ziet er echt veel mooier uit. :)
|
onbesneden natuurlijk, lekker puur natuur! bitch
|
He, da's vreemd, mijn non-discussie detector begint te loeien als ik dit topic aanklik.
|
Ik vind besneden er altijd een beetje vreemd uitzien. Ik vind onbesneden zelf mooier en leuker om me te spelen :D
|
Geen voorkeur. Denk ik. 't Komt er maar niet van om een onbesneden ding van dichtbij te bestuderen.
|
Het maakt me echt geen flikker uit. Besneden ziet er mooier uit, onbesneden is iets leuker om mee te spelen. Who cares!
|
Ik zou zeggen: besneden is niet natuurlijk, en dus niet relaxt.
|
Citaat:
|
Is dit een penis-only topic en mag ik nou niks zeggen over besneden vagina's?
|
Ik voel een vergelijkbaar topic als dit nu al aan, om deze onzinnige en eeuwig herhalende discussies voor altijd te beëindigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe de f*** ziet een besneden vagina er uit dan??? en wat snijden ze weg?? de clit?
|
Citaat:
|
Een vriend van mij had een te nauwe voorhuid. Hij heeft toen gekozen voor een besnijdenis. Ik hou er niet van, geef mij maar een puur natuur piemel.
|
Citaat:
oooooooooo dat. Word dat niet veel in afrika enzo gedaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Miereneter stylo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben onbesneden, wil het graag zo houden. |
Citaat:
Het heeft alleen een andere oorzaak. Schaamlipcorrecties worden uitgevoerd uit estetische of medische redenen en vrouwenbesnijdenissen uit geloofsovertuigingen. In SOMMIGE gevallen kan het fysisch een NAGENOEGE gelijke ingreep zijn. Het vervelende aan een vrouwenbesnijdenis is echter dat het meisje zelf er niets over te zeggen heeft. Maar dat heeft een Joods jongentje natuurlijk ook niet over zijn kraag. |
een schaamlipcorrectie word uitgevoerd omdat de eigenaresse moeite heeft met haar schaamlippen. Meestal is het zo dat de binnenste groter zijn als de buitenste..Na de operatie kan de vrouw nog steeds plezier hebben in seks.
Een besneden vagina zorgt ervoor dat de eigenaresse geen zin heeft in seks en daardoor nooit vreemd zal gaan! Ga mij niet uitleggen dat dit ongeveer hetzelfde is, want dan weet je volgens mij NIET waar je het over hebt, DusterBoy! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het punt wat ik vooral wilde maken is dat er bij een besnijdenis niet ALTIJD alles weggehaald hoeft te worden. De meeste mensen denken echter wel dat dat het altijd het geval is. Dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat het heel erg is. Juist daarom is het zo ironisch dat sommige Westerse vrouwen het mes in hun edele delen laten zetten puur vanuit cosmetisch oogpunt. |
besneden penis vind ik opzich mooier. Maar in bed maakt me dat echt niet uit. Voel er geen verschil aan.
|
Smaken verschillen
|
Citaat:
|
Citaat:
heb onlangs het boek 'Mijn woestijn' van Waris Dirie gelezen trouwens, gaat o.a. ook over vrouwenbesnijdenis in Somalië. Gruwelijk maar heel aangrijpend. |
Als ik homo zou zijn zou ik m'n vriend dumpen als ik erachter kom dat 'ie besneden is!
|
|
Citaat:
|
Ik vind het een niet mooier dan het andere. Mijn vriend is besneden (vanwege een nauwe voorhuid die niet opgerekt kon worden), dus daar ben ik meer aan gewend. Maar ik vind alles best.
Ik vind het trouwens wel achterlijk als een jongen zich laat besnijden omdat hij denkt dat vrouwen dat mooier gaan vinden. |
omg? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of je bent een maagdelijke refo vrouw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |