![]() |
[MSN en FIREWALL]
Hallo,
Daarstraks kreeg ik van mijn Norton Firewall een bericht waarin stond: "msn(en dan nog wat letterserachter).iets probeert toegang te krijgen tot uw computer, wat wilt u doen?" Ik heb toen gekozen voor de optie "nooit tot poorten toelaten". (dacht dat het onbelangrijk was) Maar nu kan ik me niet meer aanmelden op MSN zonder mijn firewall uit te schakelen... Hoe los ik dit op, met andere woorden hoe kan ik mijn firewall dingen laten toelaten tot mijn pc waarvan ik eerst zei dat ze niet toegelaten mochten worden? |
ik weet niet precies hoe da tbij norton zit. maar je moet in ieder geval even naar je firewall gaan en bij mcafee kun je dan kiezen voor 'de lijst met internettoepassingen weergeven'.
als je daarop klikt kun je kiezen welke programma's zijn geblokkeerd en toegestaan. en voor de toekomst kun je met een gerust hart programma's die je bekend voorkomen toestaan (Y) |
En geen norton gebruiken, dat verpest je pc.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Norton Internet Security openen > Status en instellingen > Persoonlijke Firewall > Configureren. Vervolgens opent er een nieuw scherm waar je als het goed is de tab 'Programma's' ziet. Hier kun je bij 'Handmatig programmabeheer' MSN weer toegang tot internet geven. Hoop dat het helpt ;) . |
Citaat:
Edit: Nu heb ik ook gevonden hoe ik terug op het internet kan zonder de firewall uit te schakelen (iets waar ik al langer naar op zoek was)! Dubbel bedankt dus! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |