![]() |
wat is het laatste vreemde dat je je afvroeg?
Ik vroeg me af waarom er niet "schudden voor gebruik" op een pakje kaarten stond. Wat vroegen jullie je recent (of niet recent) af? Post het..
|
Wat zouden andere forummers zich afvragen? Mara toen zag ik dat er verder nog niemand had gereageerd
|
Ik weet nog dat ik me vandaag iets heel vreemds afvroeg, waarop ik maar geen antwoord kon bedenken. Ik ben het alweer vergeten :o
|
waarom krijg je altijd 's nachts van die geweldige ideeen en geniale invallen en ben je ze 's ochtends altijd weer permanent vergeten?
|
Citaat:
|
wtf doet mijn kat :\
zo lekker ontopic :) |
Zou het mogelijk om vandaag een keer vroeg naar bed te gaan :confused:
|
Citaat:
|
Wie is dr ooit op het idee gekomen om naar school te lopen?
|
Ik was tijdens het afwassen aan het nadenken over de prijs van water en of 1 cent per liter niet reeeler was, ipv 0,0001 oid. Maar dan zou de WC doortrekken 30 cent kosten. Das dan wel weer veel :o
|
Ik vroeg me af wat ik voor m'n vader moet kopen als cadeautje voor z'n 55ste verjaardag. Maar hij wil nooit iets, en als je dan iets geeft, dan ligt het jaren in de kast zonder dat hij het heeft aangeraakt. Dus het cadeau is dat hij zélf iets mag kiezen en kopen wanneer hij het wil, om vervolgens mij de rekening te sturen :D
|
Je moet twee stukken fruit per dag eten, maar twee appels is toch veel meer dan bijvoorbeeld twee mandarijnen, en hoeveel aardbeien of kersen zou je dan moeten eten?
|
Waarom komt mijn vader nu al thuis?
Oké, dat is niet vreemd om je af te vragen maar het was wel vreemd dat hij er nu al was. |
Waarom straatstenen donker worden als ze natgeregend zijn.
Of waarom je jezelf ondersteboven zit in de holle kant van een lepel |
Of ik zal gaan slapen.
|
Of het rondje dat je door een microscoop zit een rondje om een vierkantje is of een rondje in een vierkantje? En waarom is het uberhaupt een rondje en geen vierkantje?
Als je aan de noodrem in de trein trekt, stopt dan de trein omdat jij een mechanisme in werking stelt of stopt de trein omdat de machinist een grote, rode lamp ziet branden (of zoiets). |
Waarom stelen mensen lege portemonnee's...zodat jij je ID kwijt bent en zij niks rijker zijn? :(
|
Waarom staat er op een drooghoudzakje in netnieuw gekochte schoenen altijd in honderd talen: 'niet eten'?
|
Waarom staat er in de gebruiksaanwijzing van de magnetron, dat je er geen huisdieren in moet doen? (lijkt me nogal logisch??)
Waarom plakt lijm niet zolang het in de tube zit? |
of je eigelijk wel bestaat of dat je alleen maar vedenkt dat je bestaat
waarom m'n telefoon 3 verschillende randjes om de 9 plaatjes waar je uit kunt kiezen hebt heeft waarom het net lijkt dat dingen die stilstaan bewegen |
Citaat:
omdat lijm wel plakt in een tube maar niet hard woord pas als er zuurstof bij komt |
Citaat:
:p ot: wie regelt eigenlijk de wissels op t spoor van de trein |
Ik vraag me af wie scholieren.com verzonnen heb.
|
Citaat:
|
Waarom ligt de oplossing van problemen altijd bij jezelf?
|
Van die wissels in de trein vroeg ik me ook af.
Ik vraag me hoeveel werkelijk verschil er zit tussen "goed" frituurvet en "slecht" frituurvet en hoeveel calorien er in een patatje zitten (niet per bakje maar per stuk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien is dit een hoax, ik weet het niet meer. Lijm plakt niet zolang het in de tube zit omdat het pas gaat plakken als het blootgesteld wordt aan lucht, waardoor een chemische reactie ontstaat en het dus gaat plakken. Citaat:
Citaat:
's Ochtends ben je het vergeten omdat je geheugen minder goed is als je hersenen 'overhit' zijn. Zoiets was het geloof ik. Citaat:
Citaat:
EN NU HEB IK GEEN ZIN MEER. [edit] naam ingebruik was me voor :( |
zou ik een ban krijgen? :\
|
Ligt het aan het feit dat de perrons zo kort zijn dat de trein zo abrupt stopt op Arnhem Zuid en Nijmegen Lent?
Ja, dat vroeg ik me af. |
Ik vraag mij al een hele tijd af waarom de 3600 als s fungeert tussen Ah en Nm en de 3700 niet, terwijl de laatste serie daar een veel betere planmatige materieelkeuze voor heeft.
Maar goed, dat is niet vreemd. |
Dat vroeg ik me vandaag ook af! :bloos:
|
Citaat:
|
Dat er wellicht meer vraag is vanaf Arnhem Zuid/Elst/Nijmegen Lent naar Brabant dan richting Overijssel, misschien door de universiteiten in Tilburg en Eindhoven en werkgelegenheid daar. Nijmegen Lent had in 2005 wel 270 in- en uitstappers per werkdag. :p
|
Wat mensen leuk vinden aan verkeer - en vervoerdingen. ;)
|
Dat is interessant. :nono:
|
Citaat:
Hoe het komt dat als je twintig minuten slaapt wakkerder bent dan na twee uur. En dat komt dan doordat je dan in je REM-slaap zit ofzo, maar is het dan zo dat je alleen meer moeite hebt met wakker worden of ben je ook een paar uur later moeier? :o |
Ja en ik vraag me af waarom, want ik heb er een hekel aan. ;)
|
Waarom verkopen ze altijd + brillenglazen en niet - glazen in een drogist zoals kruidvat etc?
|
Citaat:
|
Is het beesje of beestje?
Wist het natuurlijk wel hoor. |
Citaat:
Het is dat ik al minister van Onderwijs wil worden ;( ;( |
Waar een aantal dk'ers gebleven zijn. :o
|
Ik vroeg me af waarom mijn leerlingen zo stil waren. Normaal praten ze altijd overal doorheen.
|
waar de naam baron sengir vandaan komt :bloos:
|
Waar ze de naam tijgerbalsem vandaan hebben als er geen tijgeronderdelen inzitten.
|
Citaat:
|
Wie heeft de wereldkaart zo ontworpen, dat Amerika aan de linkerkant is, Europa in het midden en Azië aan de rechterkant en waarom? Of hebben ze in Azië een andere wereldkaart, dat daar europa rechts zit en Amerika links en Azië in het midden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |