![]() |
3d Artwork
Hallo, ik doe naast traditionele kunstvormen ook sinds een tijdje aan 3d artwork zegmaar, dus "met de computer gemaakt" als ik het even makkelijk zeg. Wat vinden jullie daar eigenlijk van?
Wat voorbeelden: http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri...031/22%7E0.jpg http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri...s/10031/22.jpg http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri.../10031/107.jpg |
Woow je hebt technisch gezien mad skills, klasse (y)!
|
Bij het tweede lijkt het alsof de achterste wielen licht afwijken van de kant die de voorste wielen op willen.
Verder (y) |
Technisch gezien zit het idd goed in elkaar. Ga zo door. Is het automobiel zelf ontworpen?
En laat eens wat wireframes zien, aub. |
Knap werk, welk programma heb je hiervoor gebruikt en hoe heb je dit geleerd?
|
Ik vind het idee van de eerste echt geweldig:D Dat je die golf veranderd hebt in een draak, geniaal!
|
Citaat:
(maar, goed werk hoor :o ) |
Citaat:
|
Okay, vooral voor die eerste gaat m'n petje af. Ik ben al blij als ik een paar huisjes in Sketchup neer kan zetten. :').
|
ligt het aan mij of vraagt hij juist wat jullie van met de computer gemaakte kunst vinden en zijn de voorbeelden helemaal niet zijn werk? :o
|
Dank voor de reacties (y)
Die golf is idd gewoon een golf:Pdaar komt het zeemonster verder niet uit voort ;) @kydnav Mischien heb ik mijn vraag wat vaag geformuleerd maar dit is wel mijn werk :) Ik zal de wires wel laten zien http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri...031/31wire.jpg http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri...031/32wire.jpg http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri...s/10031/31.jpg voor bewijs dat ik alletwee gemaakt heb ;) http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri...s/10031/28.jpg http://www.c4dnexus.nl/forums/galeri.../10031/207.jpg @NOOdles Thanks, die "auto" is idd zelf bedacht. @Commendatore Ik gebruik Cinema 4d hiervoor. Ik heb doe het nu ongeveer een jaar en heb het geleerd door gewoon veel tutorials te doen, en dan gewoon zelf proberen (y) |
Aha, tnx. Nouja, niet dat ik bewijs wil, maar gewoon om te zien hoe je het hebt gemodelleerd. Om het technische te beoordelen heb je aan wires nu eenmaal meer.
Het valt me op dat het oog van de zeedraak wel wat werk zou kunnen gebruiken. Op mijn monitor is het wat te donker (ligt aan mijn monitor) dus ik zag dat oog niet echt. Maar wat meer vorm in de oogkas en een echt oog erin zou het misschien wel beter maken. De shaders van de draak zijn goed gedaan, met goeie specular maps (denk ik?) waardoor de huid echt 'nat' lijkt. |
ik zou dat zee monster meer detail geven
|
Citaat:
|
@ NOOdles - idd, komt vooral door de specular maps, alleen komt het vanuit deze hoek het het minst uit de verf, vind die nattigheid er wat raar eruitzien op zijn kop.
Was eerst nog van plan om het wat meer schubachtiger te maken, maar resultaat was niet echt lekker. Oog is idd niet top, maar deze plaat was gemaakt voor een contest, dus met een tijdslimiet, :o ;) @ Rode panda - zelfde verhaal, en omdat er veel tijd in heeft gezeten, laat ik het even voor wat het is, heb weer zin in iets anders. |
Modellen en ook de kleuren op de drakenplaat zijn echt prachtig. (y)
Maar ik vind draak, schip en zee wel erg statisch. De compositie kan beter, er zit niet echt actie in. |
Ik vind de draak opzich wel mooi, maar de 'bocht in z'n hals' zegmaar, is heel erg slecht te zien...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.