![]() |
Kaiser Chiefs in Paradiso
Dinsdag 29 mei en woensdag 30 mei zullen de heren een concertje geven in Paradiso.
Voorverkoop begint 17 februari. Kaarten 29 euro exclusief lidmaatschap. Wie gaat? |
ik zou wel willen..
maar heb helaas geen geld nu :| |
ik wil heeeel graag maar kutzooi valt midden in mn examens
|
ruby ruby rubyyyyy :mad: :( .
|
Sorry voor de up, maar ik trek dit album zwaar!
vooral learnt my lesson well, heat dies down, angry mob en boxing champ zijn tof zeker geen technisch hoogstandje, maar evenwel leuk festivalbandje en prettig om naar te luisteren. |
Vooral Heat Dies Down doet het goed bij mij (y) Zou er wel heen willen, maar denk dat ik dan examens heb
|
n'eh is niks
|
Citaat:
|
ik denk telkens 'yes, kaizers orchestra' en dan die klap hè
kaizers orchestra > kaisers chiefs desondanks vind ik het een fijne festival band, als het zonnetje schijnt, biertje erbij. was leuk afgelopen jaar met fab. |
Tja, kaizers orchestra valt wel een beetje in dezelfde categorie wat betreft live spelen en feestje bouwen. Heb beide bands trouwens 3 maanden geleden al gezien. Was gaaf overigens, maar ik ga niet nog een keer voor hetzelfde.
|
ik kan het echt niet aanhoren
|
Ik kan het af en toe wel aanhoren, het zijn gewoon van die makkelijke, catchy liedjes. Maar ik hoef er zeker niet naartoe.
|
fucking duur voor zo'n (leuke) rukband :| als het nou een band van langdurende wereldfaam was..
|
Ik ben bij beide shows als t goed is. (y)
|
Citaat:
|
Ik ga de 29e. :)
|
Ik ga niet, helaas :(
|
wanneer komt HiM eigenlijk weer es naar nederland?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |