![]() |
[enquête] Internetbankieren onder jongeren
Hoi allemaal,
Ik studeer aan de universiteit en daarvoor doe ik een klein onderzoek. Het gaat om internetbankieren voor jongeren. Bij dit onderzoek heb ik dus jullie hulp nodig (ook als je op dit moment niet internetbankiert). Ik heb een kleine enquête opgesteld met 18 vragen, het kost maximaal 5 minuten om deze in te vullen. Als je deze enquête invult zou dit mij (en misschien jezelf in de toekomst) erg helpen. Je kunt deze enquête invullen als je een middelbare scholier bent van 12 tot 18 jaar. De enquête is te vinden op: http://www.erikhegeman.nl/enquete/enquete.php Alvast bedankt voor je medewerking! Groetjes, Reji |
done, ook al ben ik dan 21 :o
ik heb 17 ingevuld bij leeftijd. En wat hebben die yes/tina/jeugdjournaal/cjp site er mee te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Gelieve niet de leeftijd te faken! Dan liever 1 iemand minder die het invult, weet dat je het goed bedoelde maar toch liever niet. |
Citaat:
|
Hallo je zegt 12 tot 18 dus ik denk, ik kan m helpen, gaat het maar tot 17. Zelf schuld dat ik niks invul :nono:
|
Citaat:
17 kan, 18 dus niet :) |
Citaat:
Waarom 18 eigenlijk niet? Het gaat toch om het feit dat ze op de middelbare school zitten? Ik ken een jongen die binnen kort 20 wordt en nog op de middelbare school zit. |
Gedaan:)
|
Citaat:
|
ik mag niet meedoen :( Ben maar liefst 6 jaar te oud :cool:
|
ik heb m ingevult :)
|
done :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet vervelend dat ik niet mee mag doen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha nee geintje doe ik niet hoor :p;) |
Citaat:
|
Citaat:
En mensen moeten ergens hun onderzoek afbakenen he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, ik ben te oud....
|
Wat hebben de vragen over audiovisuele beperking en die website-keuringen er eigenlijk mee te maken?
|
Het is trouwens wel handig dat die site zegt dat ik hem al gemaakt heb, want ik wist het niet meer. :o
|
Ik vond het eigenlijk niet echt gaan over internetbankieren. Meer over hoe de site er uit zou moeten zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |