![]() |
Ex-Drummer
Naar het boek van Herman Brusselmans. Ik hoor verschillende commentaren erover, van een oppervlakkige aanschakeling van groffe scenes tot werkelijk een artistiek stukje.
Ik heb net een stukje reclame gezien en hij staat me an sich wel aan, maar het feit dat er ook gezegd werd dat er 2 mannen als bronstige stieren sex in hebben, doet me twijfelen. Ik hou niet van expliciete sex-scenes en ik hoef ze ook echt niet te zien. Iemand die de film al gezien heeft, weet hoe ernstig het is? En wat vond je ervan? Indruk, commentaar? |
als de extremen niet expliciet in beeld zouden zijn gebracht zou het Brusselmans boeken ook weinig eer aan doen. :D
|
Ik heb het boek inmiddels uit, waar is de film nog te zien?
|
België.
En ja, Brusselmans en explicieten, dat begrijp ik wel, maar ik hoef het gewoon niet te zien. Dus ik wil weten hoe erg het is. Ik hoef niet naar een film om misselijk terug te komen ;). |
Niet te geloven.
Ik wil de film wel zien, ben wel liefhebber van Brusselmans. Heb het boek (nog) niet gelezen. |
Ik heb een hekel aan Brusselmans. Zo'n nare gast.
|
Ik ben bij de premiere ervan geweest, omdat ik dienst had.
Echt een geniale film, zo vond ook de zaal! Alleen de volgende dag toen de film weer werd vertoond (op het IFFR, alleen ik had geen dienst) is er een jongen kotsend de zaal uit gelopen en is op de gang out gegaan en heeft daar nog een half uur gelegen!!! Heel de zaal moest er via de nooduitgang uit, omdat die gozer daar lag. Jammer dat ik er niet bij was. Geeft toch een extra dimensie aan een film... |
Ik mag hopen dat dat van iets anders dan de film kwam ^^
|
Heeft iemand 'm al gezien? Als ik de reply van stopmakingsense zo lees is het weer iets voor de dvdspeler... :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |