![]() |
Welke moet ik kiezen :(
Beste mensen, ik mag over een paar maanden een nieuwe PC of laptop kopen ( ik hou van paps en mams ), en nu weet ik niet welke ik moet nemen, een PC of een Laptop :(
Ik game niet veel, ik hou het vaak beperkt bij internetten, en MSNen en muziek luisteren, ik heb een budget van € 1000, dus heeft iemand van jullie suggestie's, en wat zijn de voor/nadelen van een PC/laptop... |
Huh, kan je dat niet zelf bedenken wat je belangrijk vindt? Een laptop is mobiel en compact en mooier. Een pc neemt meer plaats in en presteert wat beter/sneller en is gemakkelijker te customizen.
Er bestaan honderden verschillende configuratiemogelijkheden van pc's of laptop. Ik zou zeggen: loop naar een pc-winkel en volg je gevoel. En hou er rekening mee dat je binnen de kortste keren pc's/laptops zal tegenkomen die weeral een pak meer kunnen voor hetzelfde geld. Op het ideale model kan je dus wachten tot je een ons weegt. |
als je hem pas over paar maanden mag, moet je dan maar gaan kijken...heeft geen zin nu te kijken want dan is alles alweer verouderd..
|
Citaat:
Hoewel je beter voor een PC zou kiezen ws. Laptop is misschien wel leuk maar hoevaak zit je werkelijk ergens anders? Ik heb beide en ik gebruik mijn laptop nooit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |