![]() |
http://leonoor.scholieren.com/blub/trouw.jpg
(De handen zijn verrot, dat weet ik. Maar ze lukten niet...) http://leonoor.scholieren.com/blub/elfje.jpg Don't be to hard. 't zijn m'n eerste tekeningen in deze 'stijl', moet dus nog beetje oefenen, maar wil weten of dat überhaupt nut heeft of dat ik beter kan stoppen. |
Zeker niet stoppen hoor. Ik vind ze wel schattig :)
De eerste lijkt zo'n beetje een meisje dat recht uit een droom stapt, misschien ook omdat het wat lichter ingescand/getekend is. De handjes zijn misschien wat wazig en haar rechterarm is misschien ietsje te kort. Misschien kan je ze eens verder uitwerken en ook nog wat schaduwen toevoegen of zo. |
Voor een begin ziet het er erg goed uit (y)
Jammer dat de lijntjes zo licht zijn, beetje vaagjes is het nu. Misschien kun je ze inkleuren? |
Ik vind die onderste heel erg cool!
Maar bij die bovenste: is het de bedoeling dat ze er uitziet alsof ze loopt en dus haar ene arm naar achterzwaait en de ander naar voren zeg maar? Daar lijkt t een beetje op maar het is niet heel duidelijk, misschien door de vrij vage lijntjes. En natuurlijk de handen zijn jammer. De onderste is heel erg vet. Komt recht uit een of ander tekenfilmpje ofzo. Heb je die trouwens nagetekend of echt zelf bedacht? In ieder geval niet stoppen hoor! Ziet er echt goed uit! (y) |
cool!
de onderste is leuk, zeker niet slecht voor een begin. je moet zeker verder tekenen :) |
kewl, maar waar ken ik id onderste ook alweer van :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ff allemaal mensen gekwoot :) |
de eerste vind ik minder, maar die tweede is lief :)
inderdaad iets te licht, daardoor gaat het een beetje verloren.. misschien idd een idee om ze in te kleuren of wat meer te doen met schaduwen :) |
Citaat:
|
Citaat:
ah hier heb ik hem japans striptekenen bladzijde 69. ik heb hem ook. teken er veel van na |
best mooi maar te veel mja schets achtig
|
Citaat:
|
Schattig..
Ik ben wel benieuwd naar je oude stijl. |
Waarom een topic van meer dan een jaar oud uppen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |