![]() |
jeuk tussen bilnaad en penus.
Hoi, dit is misschien een heeeele rare vraag, maar ik heb de laatste tijd ontzettende jeuk tussen mijn bilnaad en mijn penus. Zo erg zelfs dat ik door de jeuk het daar helemaal openkrab. Dat gaat nu al een tijdje zo maar gisteravond kon ik gewoon niet slapen door de jeuk. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
bvd annoniempje |
De dokter weet vast wat het is, maby een schimmelinfectie omdat het zo jeukt?
|
Niet dat je last hebt van schurft of platjes, maar naar de huisarts gaan is nog altijd het beste. Hij zal je beslist niet uitlachen hoor! ;)
Mischien ben je wel alergisch voor bepaalde soorten textiel, eens ander ondergoed proberen. :) |
hoax
|
Druk tweemaal op Z of X, of word een held.
|
Smeer er vaseline op (y)
|
Aarsmades? :)
De wormpjes zijn overigens vrij onschuldig en veroorzaken hooguit jeuk en wat vage darm- en buikklachten. Wel kan de jeuk sommige mensen uit hun slaap houden wat leidt to moeheid en geprikkeldheid. Het krabben kan ontstekingen en een kapotte huid veroorzaken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarsmade Te verhelpen met medicatie en goede hygiëne. |
bedankt all. dan ga ik denk binnenkort maar is naar die enge dokter van mij...:P
|
dat is je perineum en dat kan komen door stress en een heleeeboel andere dingen. Beste is idd gewoon de dokter.
|
wat zei de dok?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |