![]() |
Supreme Commander
Nou, hij is uit. De onofficiele opvolger van Total Annihilation. Ik he gisteren en vandaag de demo een beetje uitgetest, en godverdomme, wat is ie weer vet. Ik ga zometeen effe de Dual Monitor functie proberen met mn ouwe computerbuis.
http://www.above-the-garage.com/blog...-commander.jpg http://media.insidegamer.nl/screensh...8116/74542.jpg 2 dingen. 1. Het scherm is een beetje klein, met al die klote HUD dingen. heeft iemand het knopje al gevonden om dat tijdelijk te verwijderen? 2. Controls. Wat zijn alle hotkeys! ik kan het nergens vinden! oh en uiteraard: wat vinden jullie er allemaal van? |
Een sfeerloos gedrocht dat alleen technisch uitsteekt boven de rest van de strategie spellen maar gewoon helemaal niet leuk is.
En dat van een TA fan. Spel heeft ook de neiging kut te draaien. |
Ik vond demo al geweldig, en juist helemaal hetzelfde sfeertje hebben als TA.
En hij draait hier als een zonnetje. |
Citaat:
|
kheb de demo ook gespeeld, idd vet. zit gewoon erg goed in elkaar
ik vroeg me alleen af wat precies de beperking is van die demo? ik zag op wat screenies echt beeldvullende units maar die heb ik niet kunnen bouwen (ok die experimental units zijn leuk maar die ook weer niet ZO groot) en idd hotkeys plx |
Het is wel leuk, maar niet echt zo superbijzonder. Ik hou niet zo van die massale gevechten. Mijn cpu en ram ook niet....
Maar zou me er wel een paar uurtjes mee kunnen vermaken. Ik wacht op de C&C 3 demo, die zou vandaag uitkomen. Kijk die game heeft nostalgie enzo. Die kan niet zoveel verkeerd doen. TA had nauwelijks een verhaal, en het verhaal van SC word ik ook niet bijzonder heet van. |
Citaat:
|
F12 helpt een hoop :D
ik heb gewoon op een hoop knopjes gehangst, en daar staan dus de hotkeys :) |
Ik heb de final nog niet veel gespeeld, maar alvast een hoop lol gehad in de beta. Hij draait op zich vloeiend, maar geeft vaak schokjes als gebouwen klaar zijn bijvoorbeeld (3800+ X2, 2GB, 7800GT). Dat ik de fog of war uit had staan kan ook meegeholpen hebben :D .
|
Ik testte op een E6400 // 2GB // 7900GS, redelijk trieste vertoning van één van de partijen. Helemaal in multimonitor mode hetgeen overigens meer een ergernis was dan aan aanwinst.
|
Citaat:
|
Citaat:
ga liever medieval spelen als je grote veldslagen wil zien. |
ik had voor de grap een monkeylord gebouwd, ik zet ewm op de helft van de map om later aan te vallen...blaast ie de commander op van een afstand XD
oh en de keys had ik al gevonden, maar google hielp eerst niet zo. |
Allemachtig, wat een vette RTS (Y)
Maar ook, allejezus wat een systeemeisen (n) |
het ziet er op zich mooi uit. demo vond ik erg leuk. Ik vraag me alleen af hoe lang een multiplayer game gemiddeld duurt. Ik ben met wow gestopt vanwege superlange gamesessies die je niet kunt onderbreken. Een multiplayer game van gemiddeld 15-60 min zou voor mij perfect zijn. Gezien de opzet van het spel vraag ik me af of dat kan, iemand ideeën?
|
hehe ja een atoomonderzeeer bouwen duurt wel ERG lang. klokje gaf bij mij 380 minuten aan. WTF
|
TA draaide prima op een Pentium 133 en zoveel beter vind ik dit er niet uitzien, dus waar slaan die systeemeisen op?
|
Citaat:
Ben blij dat ik eindelijk de camera vrij heb kunnen krijgen met ctrl + v, ik irriteerde me dood aan dat constant terugschietende ding als je ronddraaide met spatie.. Ik snap overigens niet wat mensen lelijk vinden aan dit spel. De beestachtige computer die je ervoor nodig hebt slaat natuurlijk nergens op, daar ben ik het mee eens, maar je krijgt er naar mijn mening zeker wat voor terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |