![]() |
e&m
ik ga nu naar 4 vwo en ik heb e&m gekozen en nou moet ik me boeken bestellen maar ik weet niet welke vakken ik heb want ik heb de lijst waar dat op stond weggegooidmijn email
als je een lijst hebt scan hem dan in of maak er een foto van ofzo en stuur hem dan naar mij of zet hem hierop alvast bedankt. (y) |
Het is van elke school verschillend! Ik denk dat je het beste aan iemand bij je in de klas komt kan vragen. Ook kan het per jaar verschillen! Dus niet zomaar wat gaan bestellen wat anderen zeggen!
|
nee maar als ze er niet bijhoren dan weet ik dat wel want als ik de vakken zie dan weet ik het wel weer
|
Even kijken. Pin me hier niet op vast, want ik deed C&M, maar dat verschilt niet zoveel.
Algemene vakken: Nederlands Engels Maatschappijleer ANW CKV LO Profielvakken: Geschiedenis (?) Duits 1 (?) Economie 1,2 Wiskunde A1,2 Dit kunnen ze nog niet allemaal zijn, maar volgens mij geeft dit een indicatie. Waar ik (?) achter heb gezet, ben ik niet zeker van. Ik zou het toch nog maar gaan vragen bij een medeleerling bij jou op school :) |
ja ik heb het nu allemaal maar heb je godsdienst ook nog in de 4
e dat is de enigste nog waar ik over twijfel |
Citaat:
maar 'k zit niet bij jou op school ;) |
kan je dat niet beter even aan iemand metwie je volgend jaar in de klas zit gaan vragen? dan weet je zeker dat je boeken bestelt die je ook echt nodig hebt.
|
ja heb ik ook gedaan maar hij heeft nog niks terug gemailt dus ik denk zal het ook even hier vragen misschien heb ik er wat aan
|
Je kunt het beste een klasgenoot bellen of de school, want ik kan je wel zeggen welke vakken e&m op het vwo heeft en welke boeken ik heb, maar daar heb je weinig aan als je niet bij mij op school zou zitten (en die kans lijkt me erg klein).
|
Somige vakken verschillen per school. Godsdienst is er een van. Ik heb bijvoorbeeld geen godsdienst gehad*. Ook de creatieve vakken kunnen verschillen.
*Krijg ik trouwens wel de komende 4 jaar op 't HBO |
verschilt heel erg hoor, want bij ons is gs2 verplicht, maar duits2 weer niet, alleen wat in het algemene deel zit van duits (1)
verder mag je bij ons kiezen tussen wia12 en wib1 oh ja, ak is bij ons ook verplicht! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |