![]() |
Hoe voel je je op relationeel gebied #57
of ik kijk er scheel overheen, of er is nog geen nieuwe. :eek:
De oude kun je hier vinden: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1541427 |
Maak me zorgen om hem, alleen weet ik nog niet wat er is.. Jakkes ben er misselijk van. :s
|
samen de halve ikea leegkopen en zweedse balletjes eten is FIJN!
|
Citaat:
|
Ik mis dr gruwlijk veel, gelukkig zaterdag weer :o
En dan moet ze optreden, zó tof om te zien :cool: |
nog even
@ bartezz: die vriend zei letterlijk: ja, waarom ben ik nog hier? waarom leef ik nog? ik heb echt geen redenen meer. ik kap ermee. een dag later is ie gevonden door een vriendin; lag ie in z'n eigen braaksel. is ie naar t ziekenhuis vervoerd, had ie een hand slaappillen genomen. En dan durf jij mij nog 'de koning van nuance' te noemen... :nono: :s en ik zie haar morgen weer! Heb er wel zin in eigenlijk :) |
@Maaike: ik word altijd zo vrolijk van jouw berichtjes :D
OT: Ik ben blij met één vriendin in het bijzonder. En het voelt stiekem ook wel goed dat ze mij gewoon in vertrouwen neemt en vertelt hoe ze zich echt voelt. Morgen waarschijnlijk bij haar op ziekenbezoek :) Lekker even voor haar zorgen. :) |
Oh hell, wat een avond was dat gisteren :bloos: Alles klopte gewoon, behalve het feit dat hij nog steeds een vriendin heeft. Iedereen vond ons kloppen. We hebben veel gepraat. Waardoor ik nu nog meer voel dat het helemaal m'n eigen stomme, stomme schuld is :( En nu heb ik nog een kleine week om me op te eten van frustratie en ander rotgevoel, want dan zie ik 'm gewoon alweer...
|
Het gaat goed, heel goed. Aan de ene kant voelt het heel vanzelfsprekend, heel natuurlijk, om bij elkaar te zijn, aan de andere kant realiseer ik me nog elke dag hoe lang ik hem heb moeten missen. Ik geloof niet dat ik dat ooit nog wil :o.
Ik weet niet waarom maar hij hoort bij mij, in ieder geval nu. |
Citaat:
ik voel me geweldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker dan als je hoort dat je moeder het probleem met drank dat je uit haar hebt moeten trekken zodat ze hulp zocht jaren geleden al eens heeft toegegeven aan een vriendin van haar. Had heel veel ellende in mijn familie gescheeld. :(
Wel fijn dat ik mensen heb die er voor me zijn. :) |
Kreeg een smsje van mijn ouders uit Thailand. Er lag een kakkerlak op hun kussen :D Wat een gelukkig dat ik hier zit. Maar het is daar 35 graden. Minder geluk dat ik hier zit :o
|
Hm nu blijkt het allemaal een misverstand te zijn en wil hij t goedmaken, maar eigenlijk hoeft t van mij niet zo. Vind m door dat vage gedoe veel minder leuk.
|
Heeeeel erg goed enenen bijna 3 maanden nu én ze is straks een kleine twee weken hier en we gaan echt een miljard dingen doen terwijl ik gewoon school heb :p :cool: (y) :bloos:
|
Citaat:
1) het is niet alleen gebasseerd op je uitspraken over deze vriend 2) je hebt het over ophangen aan een kerktoren, juist omdat het slecht gaat met je vriend had je dat anders kunnen/ moeten verwoorden. Je bent er niet vies om een bepaalde beeldvorming te creeeren die, laten we zeggen, de situatie doorgaans wat extremer schetst dan de realiteit. (nogmaals, ik heb het hier niet alleen over je laatste post) Als je je stoort aan mijn sarcastische opmerking moet je maar bedenken dat enig cynisme jou ook niet vreemd is. |
Citaat:
|
Mmmm, we doen het lekker rustig aan, eigenlijk wel goed zo. :o (y) Maar vrijdag gaat-ie een weekje op vakantie en daarvoor krijg ik geen kans op hem alleen te zien, omdat ik commissiewerk moet verrichten. :( Achja, 'k overleef het wel...:p
|
Even nog vanuit het vorige topic, want die was zo snel dicht na mijn post.. :o
Vandaag een dagje vrij van stage (vakanteperiode betekent voor ons namelijk alleen maar méér drukte en langere dagen, dus werk ik in de vakanties 4 ipv 5 dagen), dus eindelijk weer eens tijd voor regeldingetjes en lekker de stad in. Vriendlief is zaterdag jarig, dus al wat voorbereiding kunnen treffen :cool: En vanavond gaan we langs de sportschool voor een informatiegesprek en een rondleiding, want het wordt toch écht wel weer eens tijd dat we allebei gaan sporten... Maarja, ik heb het geld er nog even niet zo voor, want ik wil dan natuurlijk wel gelijk een all-inclusive abbonement zodat ik kan fitnessen hoevaak en wanneer ik wil en ik onbeperkt gebruik kan maken van het zwembad en de sauna :o Maar oke, informeren kan geen kwaad natuurlijk, wie weet kan ik wel één of andere betalingsregeling treffen :p Oh, en ik heb zin in vrijdag, want dan ga we samen wat eten in de stad en één van zijn cadeau's halen en het weekend wordt ook leuk, want dan is hij écht jarig en hebben we ook allemaal leuke dingen. En ja, ik ben een beetje hyper en stuiterig vandaag :o |
Citaat:
|
Citaat:
Dat deed m'n moeder vroeger ook bij m'n vader toen hij nog een bandje had, zoo romantisch :o Ot: Hij is nog steeds op vakantie, gisteren heet ie me gebeld, dat was leuk :) |
ruim dertien maanden in love.. wie had dat ooit gedacht.
hij is nu een weekje wintersporten en ik mis hem erger dan ooit tevoren, nog even en dan weer in zn armen in slaap vallen <3 |
Gister is ie naar schotland vertrokken voor 5 maanden om stage te lopen:( Hij heeft me vandaag proberen te bellen maar na 10 sec viel de verbinding steeds weg. Hij zit echt in the middle of nowhere. Als we niet kunnen bellen hou ik 5 maanden echt niet vol! Ik weet eigenlijk totaal niet of dit wel goed komt. Wil niet dat we uit elkaar groeien maar wil ook niet de zeurende vriendin zijn. Natuurlijk wil ie niet steeds aan thuis denken en gewoon bezig zijn met z'n werk daar. Maar ik vind het kut. Gratis internet is er ook niet dus hoe moeten we dan communiceren en zorgen dat het goed blijft? Is het uberhaupt wel mogenlijk?
twijfels en verdrietig:( |
We hebben een superleuke carnaval gehad, lekker veel bij elkaar geslapen enzo :) Morgen ben ik jarig en gaan we lekker winkelen in Eindhoven. Heb er zin in :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga het iig proberen.... |
Citaat:
|
Citaat:
@ Love: hoe lang hadden jullie al? |
Citaat:
twijfels twijfels twijfels |
Citaat:
Maar goed, makkelijk is het zeker weten niet nee.. |
ik weet niet wat ik moet doen en wat ik moet willen.
of eigenlijk, of ik moet doen wat ik wil, of dat ik moet kiezen voor het nietovereentijdgekwetst worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke mensen ontmoet, maar verliefd worden zit er niet in. niet nu. niet meer. even rust.
en mijn vriendinnen zijn lief. |
whitney houston - run to you, op repeat. ik wil naar hem toe rennen :( (of met de trein gewoon huhu)
|
wat mij nou net weer overkomt...
loop naar huis over de nieuwedijk na een avondje stappen ( avondje zonder leuke dames overigens) kom er een leuk meisje voorbijfietsen die mij een lift aanbiedt! Leuk geouwehoert en ze bleek bij mij in de straat te wonen!(het is een vrij lange straat) telnr gescoord en miss na mijn vakantie afspreken! |
Ik post even hier omdat ik het topic anders niet terug kan vinden. -_-'
Oh en eeh ik voel me heel er goed ja. <3 |
Oké, nu weet ik het zeker. Over en sluiten. (y)
|
Jezus. Wat een droom vannacht. Hij leek heel erg lang en uitgebreid en ik kwam weer samen met mijn ex. We wisten beiden dat het niet verstandig was, maar we wilden het weer proberen omdat we dachten dat we elkaars ware waren. Er was echt enorm veel liefde en houden van in mijn droom. (En heel veel knuffelen en touchy feely omdat we elkaar zo gemist hadden.)
En dan wakker worden en realiseren dat het niet echt is. Naar. Maar gelukkig heb ik zat te doen vandaag :) |
Ik hoop dat mijn ik-vind-mezelf-vreselijk-periode snel overgaat. (n)
En het blijft heerlijk als je midden in de nacht opeens een warm lijf tegen je aan voelt rollen. :) (y) |
Edit: Ik ben een beetje boel gefrustreerd. Zij is boos op mij, omdat het de 'zoveelste keer is dat ik niet door bel' ik bel ALTIJD door, binnen een kwartier, en dit is de eerste keer in de twee jaar dat ik haar niet gebeld heb, omdat mij verteld was dat iemand anders al door had gebeld, want ik was niet thuis. Oke, ze mag pissig zijn, logisch. Maar om het nu zo op te blazen en te zeggen dat ik 'nooit door bel' terwijl dat zo hard niet waar is. :s
|
Nog maar 1 college van die dode paling die ik momenteel als professor heb en mijn minor en dan is het alweer bijna weekeeeeend! :o
Voel me geïntrigeerd door mogelijke ontwikkelingen tussen vriendin van mij en vriend van hem :D |
haha, ik heb superraar gedroomd vannacht, maar het was wel leuk eigenlijk <3 :D
|
Ik heb gedroomd dat hij het weer uit had gemaakt, maar nu werkelijk zonder enige reden (ook niet 'ik hou niet meer van je' o.i.d., gewoon 'het is uit, tabee') en ik ging daten met een gozer die wel leuk was, maar ja, het was niet hetzelfde..
En dan word je wakker en denk je, oh, wacht, het is helemaal niet uit. Omgekeerde van toen het wel uit was *grinnikt* Was wel heel raar wakker worden. Ik geloof dat ik in die droom wel tot de conclusie was dat het nu minder erg zou zijn als het weer uit zou gaan. Maar of dat nou goed of slecht is... Gelukkig komt ie me straks gewoon ophalen en gaan we dan gezellig met vrienden eten :P |
*PUKE* ze noemde me niet bij mij naam, maar bij de naam van 'haar beste vriendin'. en laat ik nu een immense walging van haar hebben... :s mijn dag kan denk ik nauwelijks slechter worden. Ik heb ook eigenlijk geen zin meer om langs te gaan. (ook om andere redenen trouwens).
edit: en precies tijdens de slotfase van mijn model, sluit mathematica af :mad: Definitief: deze dag is KUT edit2: die kneuzen van mijn werkgroep willen NOG langer doorwerken terwijl ik TOTAAL geen zin meer heb en eigenlijk gewoon zin heb om de eerste trein te pakken naar verweggiestan... deze dag kan met moeite nog rotter, maar geloof me: t gaat gebeuren! |
Ik denk dat ik het even op elk gebied rustig aan moet doen, vooral op relationeel gebied.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |