![]() |
whatever happened to...
vergeten artiesten en bands dus.
zo zat ik me laatst af te vragen wat er ooit gebeurt is met Crispian Mills van kula shaker. ik weet dat ie t nog even geprobeert heeft met the jeevas, maar daarna? oh haha ik lees daar nu net een stukje over op wikipedia: In december 2002 kwam van Kula Shaker een greatest hits album uit genaamd Kollected - The Best of Kula Shaker, met een cover van Bob Dylan's "Ballad of a Thin Man", die werd gebruikt op een soundtrack van de film Stoned met Leo Gregory uit 2005. Nadat Mills in 2004 aan een charity album had gewerkt met Beevan en Winterhart die drums speelde, beviel hem dat zo goed dat besloten werd tot heroprichting van Kula Shaker. Ook Darlington werd gevraagd maar wees het aanbod af. In 2005 duidelijk werd duidelijk dat de herformatie van Kula Shaker permanent zou zijn. In december 2005 traden ze weer op en in 2006 werd een EP Revenge of the Kings uitgebracht. Er wordt gewerkt aan een nieuw album dat in 2007 uit zal komen. |
lage verkoop --> 'vergeten' --> niet meer rendabel voor platenmaatschappij --> dumpen die hap.
|
whatever happened to...
Oasis? |
nou die hebben vorige jaar nog een gave plaat uitgebracht en een tof optreden in de hmh gegeven.
|
hm ok, mij ontgaan :) !
|
sevendust, lol
edit: whaha die kerels bestaan gewoon nog |
5 minute grind ?
|
(hed) pe?
|
Citaat:
|
zeker, die verdienen daar dikke boterhammen. Zijn ze uberhaupt ooit in europa geweest? Ik weet nog dat ze op Doa2000 zouden staan maar dat ging niet door.
|
Lui hebben volgens mij ooit eens in de Melkweg gestaan, en ze zouden vorig jaar op Graspop spelen, maar dat werd ook op het laatste moment gecancelled.
|
Citaat:
|
Citaat:
omg die titel doet me denken aan whatever happened to the eighties van de geweldige duitse band donots... en verder mis ik nog geen band. |
hedpe heeft recent nog een zeer aardige plaat uitgebracht, dat terzijde
|
lacrimosa hoor ik ook al een poosje niks van (hoe loos is dit naamnoemen)
|
7 zuma 7 uit (ik geloof) Eindhoven!
|
Union Underground
|
Citaat:
|
Solid HarmoniE? :(
|
Citaat:
|
dj madman???/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kula Shaker komt idd weer bij elkaar, dat EPtje is vrij cool (Y) Jeevas was ook leuk maar wat simpeler.
|
Citaat:
Trouwens de voorkant van de eerste cd is best aardig, zie dat ik hem nog hier heb liggen.. Bijna nooit gedraaid |
Citaat:
|
Donn-E
|
Citaat:
|
|
nirvana
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |